Banner

birine yazabildiğim güzel şeyler (II)


gün doğduğunda cebimizde misketlerle koştururduk sokaklara, akıllı mıydık acaba hep serin olduğunun farkında olmadan ama serinlikten faydalanarak oynadık biz saçma dizaynlarla oluşturulmuş oyunlarımızı
belki de saçma değildi ben içindeki özelliği seçemeyecek kadar 'büyük' tüm..

övünmek amaçlı değil bu kelime, tamamen aşağılama amacıyla kullandım, hani "biz büyüdük ve kirlendi dünya" tarzında...

bir keresinde evdeki kavgamızda elimdeki en büyük misketimle ablamın alnının ortasını tutturmuştum biliyor musun! misket kadar şişmişti ve misketin rengine erişmişti...
ona rağmen yine de beni sevmişti ertesi gün...
dunyada ihanet etsen de kırsan da üzsen de seni sevecek tek tük insan var, burada önemli kelime/ler "tek tük" değil "var" aslında, pesimist görünsem de benim de içimde orospu bir polyanna yaşıyor! çünkü onların varlığı hayata tutunmayı sağlıyor...

o serin sabahlarda, bazen saygı ile ses çıkarmadan, bazen tamamen çocukluktan dolayı dalıp unutup bağırarak oynadığımız oyunlarda

bilmediğimiz bir terim olan "kanka" zaten tanışmışız mesela, hayatımızda ne güncel konular, ne dünyadaki geçmiş ya da anlık savaşlar var,

en fazla dünya ülkeleri başkentleri plaka numaraları ezber yarışlarımız var...

nefes al ve don kendi çocukluğuna =)
benimki böyle değildi anlatsam gülersin halime xD
ama seninkinde ne muzurluklar vardı kim bilir, hatta resimlerini görmek istedim birden =)
benim yüzümde oluşacak sırıtma seninkinde de oluşuyordur eminim, hatırla ve gülümse =)
o halini düşün, etrafında sevdiğin insanlarınkini canlandırmaya çalış istersen gözünde
hatta bak görmediysen benimkini ekleyeyim bir de maile =)
ama nolur içten ve huzurla, zihnindekiler olmadan bari bir dakika gülümse.. bil ki o gülümsemen için neler verecek insanlar var
kocaman hasretle (sulu zırtlak değil - seviyorsan da öyle olsun ) ama içten şöyle cokk sesi duyulacak şekilde
öpüldüğünü hisset =)

güzel bir gün geçir
bunaldığında nolur silkelen, kafanı salla kız kendine, aklından kovala üşüşen tüm düşünceleri ...

Yorum Gönder

1 Yorumlar

beenmaya dedi ki…
sevgiliye diye yazılmış olsa da ben üstüme alınıp gülümsedim dönerek çocukluğumun en saklı zamanlarına :)))