Banner

am i am am am i am i dreamin ** biletlerini elimde tuttuğum halde gidemediğim inna konserinden




05:30 dan sonra ( evet tam saatlere karşı takıntım var, gerisine de dikkat edememe sorunum =) ) uyuyabildim anca, soğuktan titreyerek... e durum 3ncü gece de böyle olunca, bir de bir buçuk aydır böyle devam edip araya uyku ile ( ancak alkolsüz ) geçen bir iki gece eklenince malesef benim de bünyem dayanamayabiliyormuş; zar zor kaldırdım kendimi yataktann, hava soğukk, anneyle kavgaa, zorla yenilen tostt, iki dk da aceleyle içilen dandik-slim sigaraaa.....

bana getirdikleri bu olan yeni şirketimi şu anda ( abartabilirim banane =( )ölesiye seviyorum, sırt ağrılarım abarmış, ekstradan boyun ve diz kapağı ağrılarım başlamış olabilir; insanlardan iyice uzaklaşmış kimseyle görüşemiyor olabilirim; oradaki kimseyle de ilişki kuramıyor olabilirim ama ...

yazmaya başlarken - her zamanki gibi amacım farklıydı =) dışarıda (sultanbeyli "kardelen" ekol'de) kar gibi çiselercesine fakat ciddi manada ıslatabilecek şiddette yağmur yağıyor. servis yolculuğumun sızdığım son 20 dakikasına denk gelmiş sanırsam, uyanmaya çalıştığımda(!) çoktan başlamış hatta hızlanmıştı çünkü...

konu şu ki, sonbaharı atlamışız da, ince ama kat kat giyilen evreyi ben kaçırmışım da, direk kış gelmiş gibime geldi; etraftakilerden ya da giysilerinden dolayı değil; diyorum ya resmen ince kar yağıyor gökyüzünden.... bir de klasik albümümü açtım kii =) bir de hiperlik var mış üstümde...

ben yazı yazmayı çok özledim :( ama uzun zamandır ne vakit ne istek kalmıştı :( şizofrenim coştu sanırım yine bugün mailleri okumadan okundu işaretleyip sigara molasına da inmeden direk gmailim açtım; blogger malesef 10dk lık izin süremde girebildiğim sitelerden birisi.

şimdi beni koskoca bir gün bekliyor - ki ufacık bir gün çünkü karanlıkta başlayıp şööyle bir aydınlanıp, erkenden kararan bir gün ne kadar uzun bir gün olabilir ki?! gürkan da zaten etrafta dolanıyor "sustukların kedi olur içinde" diye - evet harun dan çaldım =) . her gün bugün niye cuma değil diyen çocuk bugün buraya başladığımdan beri en mutsuz halini sergiliyor sanırım - tamam, evet her cuma bugün niye cuma, bugün biter mi delik - yanlış yazmadım özellikle öyle diyor :/ şeklinde beni delirtiyor olabilir de.. bugün biraz farklı sanki...

aman ya

herkeste var ki birden fazla sıkıntı, daha fazla yük taşıyamıyorum mq ben... istifa ettim duysun dünya, yüklerinizi getirseniz bile, kapının önünde onları bırakmadan yüreğime ruhuma giremezsiniz şekerim, çamurlu çamurlu koyuyorsunuz oraya buraya sormadan... yüzüm de yumuşak ses çıkaramıyorum da... olmayacaktı zaten böyle...

zaten yeni bir aşk - platoni mi başlıyor ne? =)

Yorum Gönder

0 Yorumlar