Banner

Aile İçi Şiddet Uygulayan Kadındır..

Bana kalırsa, aile içi şiddet tabiri, feminist ruhlu hatun cinsinin icadıdır.. Nedense "aile içi şiddet" denince, hepimizin aklına, kocanın, karısını ve çocuklarını dövmesi geliyor.. Oysa çok iyi bilinmelidir ki, aile içindeki şiddetin temelini, annelerin çocuklarını dövmesi oluşturur..

Lütfen herkes bir düşünsün, ilk dayağı annenizden mi yediniz, babanızdan mı..? Hiç kuşkusuz, bir çoğumuz, bu soruya, "ilk dayağı annemizden yedik" diye cevap veririz.. (İlk, feleğin sillesini yemişleri ayrı tutuyorum tabii.. )

Aile içi şiddet tabirinde, şiddeti uygulayan kişi olarak, ilk akla gelenin erkek olmasının sebebi; feminist ruhlu kadınların, erkek cinsinden nefret etmesidir.. Gerçekleri görmezden gelemeyiz elbet; eski zamanlarda, erkekler, eşlerine şiddet uygulamışlardır.. Ancak günümüzde kesin olan bir şey var ki, dayağı yiyen, aldatılan, hor görülen, ikinci sınıf insan muamelesi gören erkek cinsidir.. Bununla ilgili onlarca örnek verebilirim ama hiç gerek yok aslında.. Kendi yaşadıklarım bile bu konuda ne kadar doğru bir fikir sahibi olduğumu göstermektedir..

Ben, bir gün içinde, kız arkadaşımdan, tamı tamına 8 adet tokat yedim.. Öyle şiddetli tokatlardı ki bunlar, 3 ay çalışamaz raporu aldım.. Yanağım, yüzüm, gözüm morarmış, şişmiş durumda.. Sol kaşım açıldı, üç litre, sarı ve kırmızı renginde kan aktı.. Tokat yediğim yer çatılı olduğundan ve yüzüm de morardığından; o bölgeyi, 'mor çatı derneği'nin en iyi şubesi seçtiler..

Demem o ki...

Herkes iyi bilmelidir ki; daha ailenin temelleri atılmadan, aile içi şiddetin temelini atan cins; hatun cinsidir.. Bu durum, tarafımdan test edilip onaylanmıştır..

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. senin için gerçekten üzüldüm.bence de haklısın.bir erkek karısını dövüyorsa veya karısını hor görüyorsa kabahat erkeğin annesindedir.maalesef herkes anne olabiliyor.oysa sağlıklı nesiller için öncelikle annelerin bilinçli ve sağlıklı bir psikolojiye sahip olması gerek.ama kadınlarımız çok cahil.birçoğunun ise kendini geliştirme konusunda hiç çabası yok.öncelikle kadınlara eğitim şart.

    YanıtlaSil
  2. İşin fenası nedir biliyor musun..?

    Kadınların geleceği hakkındaki plânları biz erkekler yaparız her zaman.. Eğitim sorunu, ekonomik sorunlar, türban sorunu ve bunun gibi onlarca sorunun çözümünü yine erkekler düzeltmeye çalışır.. Oysa dünyayı yöneten erkek gibi görünmesine rağmen her zaman kadınlardır..

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca benim için üzülme, bu tamamen bir şakadan yola çıkılarak yazılmış yazıdır.. Kimseden tekme tokat yemedim yani:)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.