Banner

Aynı şarkı - şiir

Lütfen efendim değiştirmeyin şarkıyı,

Hayır canımı yakması önemli değil,
Zaten can yaksın diye kadehler,
Canımız yanmasa ne anlamı olurdu,
Zaten mutluluk yasak bize,
Zaten yarım yaşıyoruz hepimiz,
Bu şarkı bana hatırlatıyor, bu yüzden değiştirme,
En azından şarkı bitene kadar misafir olsun,
Sonra gidebilir zaten, sonra herkes gidebilir,
Ben gittikten sonra kimse kalmaz artık,

Efendim şarkıyı değiştirmeyin,
Yaralarım hala taze, kanıyorum, eksiliyorum,
Ben şarkı olsaydım mesela hep kanatırdım,
Hep eksilirdim ben,
Kadeh bitiyor efendim, gece uzun, hayatımdan bile uzun,
Her şeyi başa alalım, şarkıyı da başa alalım, zamanı da başa alalım,
Tekrar yaşansın tüm ayrılıklar,
Hep aynı şarkı çalsın, hep ağlayalım mesela,
Canım yanıyor efendim, dayanamıyorum,
Kadehimi doldur benim, düşünmek istemiyorum artık,

Yine aynı şarkı, yine aynı ben,
Efendim tutun lütfen beni, düşeceğim yoksa,
Parça parca dökülmek istiyorum,
Lanet olsun kurallara,
Evet efendim asalım şimdi cümleleri,
Düşüncelerim ne olacak peki, onları da mı asalım,
Katil değiliz ki biz, en fazla ceset oluruz, hedef tahtası oluruz ama katil olmayız,
Biz ölmeyi biliriz efendim,
Kadehler şahittir ölümlerimize,

Kadehim bitiyor ama şarkı bitmesin,
Cümle kurmayalım artık, konuşmayalım, düşünmeyelim,
Ben kendimi kaybettim efendim,
Beni benden aldılar, benden aldılar herşeyimi, kimsem yok artık benim,
Ben bile gittim benden, şarkım gitmesin ama,
Ne olur tutun beni efendim, yoksa düşeceğim,
Yağmur yağıyor şimdi, hava karanlık,
Mutluluk zaten yasak, kadehim bitiyor,
Şarkıyı değiştirme sakın en çok o can yakıyor,
Zamanı başa alalım mesela, tekrar ve tekrar gitsin benden, tekrar ve tekrar bitsin,
Tüm kelimeler yansın mesela,
Efendim lütfen tutun beni ben yanmak istiyorum,
Düşersem donarım,
Şarkı efendim şarkı, bitmesin lütfen,
Sonra gidebilir zaten ama biraz daha kalsın bende,

www.dusmezarligi.blogspot.com

Yorum Gönder

0 Yorumlar