Banner

Gid-erken


Derin bir sızı bu benim gökyüzüne sızlanmama sebep.
Anlamıyor ki kimse tüm mızıkçılığım,
Tüm alt üst olmuş hallerim niye.
Yaram-az bir çocuk olsam keşke;
inan bak ne denize dokunur , nede göğe sataşırım,
Sadece ve sadece senden bana kalan ipi kopuk uçurtmamla oynar göğe şarkılar söylerdim.
Sen en çok türkü kokulu sabahları severdin,
Demli bir çay gibi içerdin muhabbetimizin imrenilesi her harfini
Neden cümlelerim yok onuda kaybettim
Giderken sen içerken kelimeleri
ne kaldı ki bana ...
Tüm nazım tüm niyazım ve tüm yarımlığım
Hepsinin biricik sebebi,
Kocaman adımlarla koşmaya çalışsamda
Yetişemediğim şu mutluluk,
Sen giderken koynuna saklanan
Hani dedim senden başkasında olmaz,
Sende olsun
Bilemedim giderken sen onunda gideceğini...
Asi ve duasız bir kalp gibi sığınağı dar gelen bir yolcu gibi
Küfürler savuran aşksız bir sevgili misali
Ne önemi varki nasılım
Gittin ya;
Bittim
Ya
Bittim
...

Yorum Gönder

0 Yorumlar