Banner

1MKalem Mimliyor.. (Ness)


Yazıya başlamadan önce şunu söyleyim, hepiniz mimlisiniz :)
Zaman zaman belirlediğim / iz konularla sizi mimlemeyi düşünüyoruz efendim.


Umarım okurken / yazarken iyi vakit geçirirsiniz.
Sevgiler..


--




Çok çeşitli yiyeceklerden hoşlanmıyorum, uğruna ölüp bayıldığım yiyecekler yok değil ama birbirine yakışanı yemeli insan. Midemizinde bir sabrı var.


Mesela benim bir kuzenim var beyaz peynirle nutellayı aynı anda tüketiyo. 
Bir diğer kuzenimse iskender yerken çikolatalı süt içebiliyo. ( Allahım nasıl kuzenlerim var benim böyle! :)
Yemin ederim midem kalkıyo, ki çok sağlam midem vardır kolay kolay kalkmaz :)


Peynirle reçel tüketilebilir pekala.
Belki bunuda yakıştıramayan vardır, ama peynirin çikolatayla ne alakası var yahu!


Tavuk&Pilav ayransız olmaz mesela.
Simit çaysız olmaz.


Bu ve benzeri yığınla örnek verebilirim size, ama ben sizin neleri yakıştıramadığınızı merak ediyorum doğrusu :)


Sevdiğiniz/Sevmediğiniz buna benzer uç bir ikili örneği, veya sizin de kuzenlerinizin böyle tuhaf yiyecek tüketme alışkanlıkları varmı?
Yalnız olmadığımı söyleyin hadi :)

Yorum Gönder

9 Yorumlar

FFatiHH dedi ki…
salatalık ve tereyağı . yeşil Soğan ile yeşil kayısı. Elma ile de kayısı çekirdeği. :)
erhan tığlı dedi ki…
Balıkla yoğurdu bir arada yakıştıramıyorum. Balla, reçelle ve tatlılarla peynir ya da tuzlu bir şey yiyemem...
Adsız dedi ki…
yemek insanın kendine yakışanı yemesidir. ben şahsen kerevizle balığı yakıştıramazdım bir çorbasını yapıyorlar enfes. demek ki yapınca oluyor.
Çocuk dedi ki…
Kuzenlerin aynı ben gibiymiş.. Herşeyi herşeyle yapabiliyorum; karpuz yerken diğer elimle çay içebiliyorum..
Gel gör ki ben bile karpuz suyuna ekmek bandıramıyorum.. :)
Ness dedi ki…
Allahım neler duyuyorum! :)

Sevgili yorumcular çok teşekkürler, gerçekten :)
Susan Çocuk dedi ki…
Aslında hastası çoktur ama bi türlü aklım almıyor , yoğurt + şeker = Mmmm... olur mu yahu?
Pabuc dedi ki…
Reçelle zeytin beraber çok iyi gider benim kahvaltımda:) İskenderle çikolatalı sütte biraz enteresanmış denemek lazım :)

Afiyet olsun kuzenlerine...Benim kuzenlerim de tam fıkralıktır..Allah eksikliklerini vermesin

Sevgiler..
Semire Fakih dedi ki…
Çocukluğumdan beri Rafadan yumurtayı yerken ekmeğimi reçele banarım :)Böylelikle yumurtanın tadını daha çok severim.
Azam Eli dedi ki…
En güzellerinden birisi de tereyağı - bal ikilisidir.