Banner

The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die


TheBu aralar kafam o kadar rahat ki yazacak bir şey yok açıkçası. 

Ruhsal durumum da gayet iyi olunca bendeki üretkenlik yok olup gidiyor... 
Eski yazılarıma bakıyorum ara ara... 
Okumuyorum, sadece bakıyorum, alla alla o zaman ne olmuş da ben bu kadar uzun yazmışım diyorum kendime... 
Bu kadar çok kelimeyi nasıl bir araya getirmişim oluyorum...

Hayatım bu aralar o kadar monoton o kadar huzurluki rabbim bozmasın bu huzuru diyorum sadece... Derslerim iyi, hayatım iyi... Kırk bir kere maşallah deyin gözünüz kalmasın... 
Bu zamanlara gelebilmem bile büyük bir başarı... 
Ben ki intihar edeceğim cümlesini beş dakikada bir kuran biriydi. Canımdan bezmiştim, hayattan yılmıştım, hiç bir şey mutlu etmiyordu, herşey tatsız tuzsuzdu... 
İyiki tedavi olmuşum yoksa şu an şunları yazamıyor olurdum...

Müziğe verdim kendimi... Last.fm sayfamı daha özenli kontrol eder oldum. Bir arkadaşımın zoruyla üye olmuştum zaten. 
Ha unutmadan LAST.FM ADRESİM. Last.fm adresim yok yaee diyorsan ve paylaştığım müzikleri de merak edip dinlemek istiyorsan FRİENDFEED ADRESİM
Ayrıca friendfeedde paylaştığım şarkıları kendi bilgisayarına da indirebilirsin, sağ klik atıp farklı kaydet demen yeterli oluyor. Bu yüzden friendfeedi çok seviyorum. 
Müzik arşivimin rengarenk olmasının tek sebebi o paylaşım sitesi...

Neyden bahsediyordum yahu ben, unuttum valla. Yazının başına dönüp okuyasım da yok açıkçası, ufak bir şarkıyla sözüme son vermek istiyorum.


less - Make Me Wanna Die

Yorum Gönder

0 Yorumlar