Banner

Bir Yerlerimi Çimdikleyesim Var


İstanbul bunu ekseriya bugün yaptı; ama benim de bir yerlerimi çimdikleyesim var.. Erbakan'ın cenaze töreninin yankıları hâlâ kulağımı tırmalarken; mısırların patlamasına tencere kapağından bakıp öylece dalıp gittim.. Bak! Ne alaka şimdi; sahi, bu yıl doğru düzgün kar yağmadı gitti.. Ankara alacağın olsun; bana yolda yürürken kayıp düşmeyi bile özlettin..
Bugün 'dediğim gibi ' bir yerlerimi çimdikleyesim var.. Evet! kararımı verdim; digiturk'e dava açacağım.. 'Blogspot.com'dan ne istedin; e.. bre kahraman her yerimiz ağrıyor şimdi.. ' diyeceğim, o da 'İtirazım var' diyecek...
Sonra düşündüm de ben dava adamı değilim.. İsteyen istediği yeri kapasın.. 'Pek yakında' diye başlayan film fragmanları kadar olağan bir durum oldu artık 'pek yakında sinemalarda..' Başrollerde tanıdık bir yüz var.. Digiturk ve blogspot... Bu film Özcan Deniz'in 'Ya sonra'sı gibi ,izlenme rekoru kırabilir bundan eminim.. Çünkü bu kez kapama kararına itirazı olan daha büyük bir topluluk var..

***

Tanrım şimdi bohem olmak vardı.. Oh! Bir sıkılma hali mevzu bahis değil,farenjit başlangıcına yenik düşmemişim, antibiyotiğimi zamanında içmek zorunda değilmişim... Ne güzel olurdu ama gelin görün ki; hasta ve çekilmez adamın tekiyim.. Bugün Pembe Hayat derneğinin 'Lubunya' dergisinin 7.sayısı çıktı;bu ayrıca orada kaleme aldığım yazımın da bir yerlerde yaşayan trans erkek (transseksüel) arkadaşlarımla buluşması anlamına geliyordu; buna çok sevindim.. 'Sevinmek' çok garip bir his.. Cici annemin bir lafı geldi aklıma 'Sevindiğine sevindim.. ' Aslında bu lafı çoğu insanın ağzından duymak mümkün ama kişiye özel bir deyiş halini alınca, daha da güzelleşiyor..

***

Sürekli Cem Adrian dinliyorum.. Bugün de 'Gül Güzeli'ne taktım ne güzel yorumlamış, deyip deyip durdum.. Şarkının bitmesini istemeden dinlemek ve bittiğini bile anlamadan şarkıya kaldığı yerden devam etmek büyük keyifti.. Böyle yapmayı seviyorum.. Annem de şarkı söylesin; babam da, hatta bakkaldaki Metin gelsin o da şarkı söylesin.. Opera gırtlağına sahip olan bir kadının sesi de cazip bir fikir olabilir.. Kanuni Sultan Süleyman da mütemadiyen şiir yorumlasın lütfen! şiir gibi konuşmasına hayranlığım salt bir gerçek...

Bu yazıyı uzun tutmanın ve hatta yazmanın ne alemi vardı şimdi değil mi? Milletin siniri başından aşkın.. Digiturk alacağın olsun; makalemi de boğazıma dizdin, iyi mi?