Banner

Postman To Heaven / Leithycat

Bu film hakkında daha önce yazdım mı hiç bir fikrim yok... Eğer daha önce de yazdıysam affola. Zaten bu yazı bir film eleştiri yazısı değildir. Zaten ben eleştirinin yanından gece geçenlerdenim. Niye öyle diyorsun derseniz de filmlerdeki eksiklikler asla gözüme batmaz, sonrasında filmi zaman geçirmek, eğlenmek için izlerim, aa bak orası olmamış burası olmamış derken filmin tadı tuzu kaçıyor...

Neyse efendim gelelim esas konumuza ben bu filmin ostlerine takıldım kaldım... Sizinle de takıldığımı paylaşmak istiyordum. Aha da paylaşıyorum şimdi. Şarkım yazının başındadır. İyi dinlemeler.

Filmden ufak bir video da burda :)


Filmden karelere de yer verelim mi? Verelim verelim, böyle güzel bir filmin böyle güzel bir müziği olması gayet hoş :)





Yorum Gönder

1 Yorumlar

SoaP dedi ki…
sayısız kore filmi izledim şu film kırktır gözüme çarpıyo bir türlü açıp izlemeyi beceremedim.. kore yapımlarında OST'lar çoğu zmn çok çok güzel oluyor.. ne zmn bir dizi izlesem mutlaka albümünü indiririm peşinden
bu filmi bir kere daha gözüme soktuğun için teşekkürler