Banner

Günün konusu / Günün Sorusu -1 (En sevdiğiniz dizi)

1MK yeni bir uygulamaya imza atıyor.
Yazarlarının arasında iletişimi ve muhabbeti kuvvetlendirmek, ayrıca güncel konularda yorumlarınızı almak üzere "günün konusu / günün sorusu" adlı bir uygulama başlatıyoruz.

İlgili  konuda fikrinizi almak için bu yazı gün boyu gündem de olacak ve yorumlarınızı bekleyeceğiz.
Dileyen yazarlarmız günün konusu / günün sorusu için birmilyonkalem@gmail.com adresine öneri getirebilecekler. Yazının sonunda bir anket yer alacak oylamak için.
Sonuçlar anket kapandığında belli olacak ve 1mk yazarları görüşlerini belirtmiş olacak.

İşte ilk sorumuz: 

En sevdiğiniz yerli dizi hangisi, neden, açıklar mısınız?

Yorum Gönder

12 Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ben Halil İbrahim sofrasının tanıtımını bile bunlarla kıyaslamam. Bu ne?
Pabuç dedi ki…
Yahşi Cazibe'yi izliyorum Bir de Spartacus bir de tüm CSI serileri
cecil dedi ki…
trt de olagan üstü diziler var .."Elde var hayat" bu listede olmalıydı hocam..
entrika ve drama hayır elbette ..geriliyorum ben o konulara gözüm değince bile..
yahsibem bu listede 1. numaramdır :)))
beenmaya dedi ki…
behzat ç.
oyuncuların rol yaptığından şüphe ettirecek kadar gerçekçi bir dizi...
erkan bal dedi ki…
ben de bu aralar behzat ç. yi tek geçiyorum. ne o öyle csi'lar falan. düz türk usulü çözümler. küfürleri için bile seyretmeye değer bir dizi. hele dün gece karısını döven iki kişiyi eşek sudan gelene kadar öyle güzel dövdüler ki ohh be. dedim bi erkek olarak bile:)
Pabuc dedi ki…
CSI da kurgu değil diye düşünüyorum :) Bir sonrasını tahmin edemediğim film ve dizileri seviyorum ben..Niye hafife alıyorsunuz ki CSI'ları cıks :)

Ben bir de EZEL i izliyorum unutmuşum :)
Elif Ayvaz dedi ki…
Spartakus.
csi'ları ben de severim de behzat ç. karadüzen. öyle zekaya falan gerek, söve söve, yok olmadı döve döve itiraf:) ezel'i izlemedim Allah'a şükür:)
Pabuc dedi ki…
Yahşi Cazibe lider olmuş,keşke EZEl de olsayı oylamada :)
senbilirsinabla dedi ki…
"Abla" ne yerli ne de yabancı dizi izlemez. İzleme gerekliliği, bir de zırt pırt reklam, sabrı elvermez.

Sorunun yanıtı değilse de, favorisi Komedi Dükkanı'dır.
Susan Çocuk dedi ki…
Behzat Ç.'ye rastgelmiştim iyiye benziyordu ama yine de dizi izlemem. Türk dizileri izlenilecek nitelikte değil. O saçmalıkları izleyeceğime boş boş duvara bakarım 3 saat daha iyi.
Susan Çocuk dedi ki…
Ama yine de belki gülmek için komedi veya konusundan dolayı Kurtlar Vadisi.