Banner

Kampanya: Minik eller üşümesin, ayaklar donmasın



"Yeni yıl geliyor! Bu yıl birmilyonkalem.com çocuklar için bir şey yapmayacak mı?" diye soran dostlar,

Biliyor musunuz küresel ısınma yüzünden değil, çocuklar üşümesin diye kış gelmiyor. Bir süre daha kar yağmayacak. 172 erkek 70 kız çocuğu sizden gelecek armağan paketlerini aldığında soğuklar iyice kendini hissettirecek ve kar yağacak.

Kahraman Maraş EKİNÖZÜ Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda okuyan 242 öğrenci için birer ayakkabı, eldiven almaya ne dersiniz?

Önceliğimiz ayakkabı... Sonra eldiven....

Her zamanki gibi kampanyayı bloglarımızda duyurarak işe başlayalım.

"Ben armağan yollamak istiyorum." diyen dostlar lütfen birmilyonkalem@gmail.com adresine e-posta yazsınlar ki kardeşlerimizin ayakkabı numaralarını paylaşalım.

Elimiz çabuk tutmalıyız şunun şurasında yeni yıla ne kaldı. Haydi minik eller üşümesin, minik ayaklar donmasın!

1Milyon Kalem
(1MK) Ailesi Adına
A. Şebnem SOYSAL & Erkan BAL

Yorum Gönder

17 Yorumlar

Asahhara dedi ki…
Böyle bir kampanyanız için sizi tebrik ediyorum. Tüm tanıdıklarımıda haber vereceğim. Umarım güzel gelişmeler olur.
beenmaya dedi ki…
minik ellere eldiven, ayaklara ayakkabı, yüreklere sevgi olabilmek dileğiyle...
Budeliçocuk dedi ki…
Bu kampanya için sizleri tebrik ediyorum.Evet çocuklar üşümesin...Ne elleri,ne ayakları...ne de yürekleri...minik, masum yürekleri...

Saygı ile...
Unknown dedi ki…
beenmaya sayesinde haberdar olduğum bu kampanyaya, Kuş-Tad Tiyatro Topluluğunun, 24 Aralık 2010 tarihinde sahneleyeceği oyunun gelirinin bir kısmını çocuklarımıza armağan etmeye karar verdik. Üşümesinler diye..Yürekleri umut dolsun diye..
Sevgili Şebnem ile Erkan'a ve diğer tüm yardımsever insanlara sevgiyle..
Behram Su
Adsız dedi ki…
gerçekten çok anlamlı bir kampanya tebrik ediyorum. sadece maraştaki değil tüm çocuklarımızın elleri ve yüreklerinin üşümemesi dileğimle..
Selma Er dedi ki…
http://selmaer3.blogspot.com/2010/12/1mkalem-yeni-kampanyasina-destek.html
Selma Er dedi ki…
çok teşekkürler şebnem hn..verdiğiniz bilgiler için..size mail gönderdim biraz önce.kalbimizin sıcaklığı ve desteklerimiz ile minik eller üşümesin, minik ayaklar donmasın!
Adsız dedi ki…
Okulumuz ve öğrencilerimiz adına emeği geçen herkese teşekkür ederiz , geleceğin adam olacak çocuklarının yüzünde tebessüm etkisi yapan herkese yürekten teşekkürler ...

Ozan ÖZDEMİR EKİNÖZÜ YİBO
Adsız dedi ki…
Antoloji.com daki şiir sayfamda ve facebook sayfamda paylaşmaktan onurlandım...bu kampanyayı düzenleyenlere teşekkürler.Seher Ercan
Adsız dedi ki…
ÇOK GÜZEL BİR KAMPANYA..SEVEREK KATILACAĞIM VE YANINIZDAYIZ..
Adsız dedi ki…
Bu kampanyada çocuklara bere ve atkı gönderebiliriz hangi adrese göndereceğimiz konusunda yardımcı olabilirmisiniz ..
meail adresim n.senman35@hotmail.com
kirligerdan dedi ki…
Öncelikle böylesine güzel bir çalışmaya imza attığınız için sizi tebrik ederim,minik el ve ayakları ısıtmak için elimden geleni yapmaya hazırım,hediyelerimizi yollayacağımız adresi rica edebilir miyim?
Unknown dedi ki…
Merhaba ayakkabılar için gerekli sayıya ulaştık.
Atkı, eldiven, bere, çorap yollamak diler misiniz? Onlara da çok ihtiyaç var. Kaç çocuğumuza yardım etmek varsa aklınızdan biz size isim ve adres bildiririz.

Ayrıca nakdi yardımı düşünürseniz. Okul aile birliği banka hesap numaralarını bildirebiliriz.

Selam ve dostlukla
1MK Adına
Şebnem Soysal - Erkan Bal
duygu dedi ki…
elimden gelen desteği vermeye çalışacağım.bana kargo adresini yazar mısınız?
bibis.blogcu.com
duygu


umarım çok geç kalmadım:S
Adsız dedi ki…
"Baba beni okula gönder" kampanyasından sonra geç kalınmış bir adım ama yerinde bir adım.Bunu düşünen projeleştiren arkadaşları tebrik ediyorum.
Adsız dedi ki…
süper bir kampanya tebrik ederim.
Esra Aydemir dedi ki…
Yeni kampanyalar bekliyorum.