Banner

Üçmilyarüçyüzoniki Kişinin Duygusallığı..

Üzerimde üçmilyarüçyüzoniki kişinin duygusallığı var.. Her ân birini sorgusuz-sualsiz sevebileceğim gibi, her ân birinden ölesiye nefret edebilirim de.. Karşıma geçen biriyle kahkahalar eşliğinde sohbet edebileceğim gibi, karşımdaki insanı boğazlayabilirim de..



Öyle bir duygusallık ki üzerimdeki; gökten iki yıldız kaysa ardı ardına, benim başıma konacak sanırım.. Deprem oluverse, benim sevdamdan yer kürenin titrediğini düşünürüm.. Bir bebek daha doğup annesinin kucağına verilse, bu bebeğin bana umut vermek için doğduğunu söyleyebilirim.. Tüm türkülerin benim için söylendiğini, tüm şiirlerin benim için yazıldığını iddia edebilirim..



Anlatılmaz bir duygusallık işte.. Tamı tamına üçmilyarüçyüzoniki kişinin duygusallığı var üzerimde..

Yorum Gönder

0 Yorumlar