Banner

Bayramınız Mubarek Olsun


(Foto http://9gag.com/'dan)


  • Ramazanda bitti geldi bayram.
  • Mubarek ayın çoğunu zehir etti birisi ama olsun yaşanması gerekiyormuş yaşandı,bitti,gitti..
  • Yavaş yavaş eski günlere dönüyorum.
  • Baş ağrım bu aralar arada bir yokluyor sadece.Olaya bi' netlik kazandırmak ve kafamın rahatlaması baş ağrılarınıda o'nla birlikte götürdü herhalde.
  • Haftaya bi' dersten uzayan okula kayıt yenileyeceğim.
  • Yolumu çizip hangi tarafta ilerleyeceğime karar verme zamanı geldi.(Meslek)
  • Pazar günü referendum var
  • Arkadaşları özledim 
  • Kırık dişim ağrımaya başladı.Çektirmeye korkuyorum.Zamında aynı çektirme işi yarım saat sürdüğü için tereddütlerim var
  • Dünya Basketbol Şampiyonası'nda 12 Dev Adam yarı finalde.Birini bulup yarı final maçına gitsek ne güzel olur
  • Ya da haftasonu Galatasaray maçına..
  • Sonra Fox Tv güzel filmler verekmiş eylülde.Çoğu Türk Sineması'ndan bi bakın yayın akışına
  • Eskinden 'Bayramlık' diye bi olay vardı lan hayatımızda.
  • Bayadır bayramdan önce değil de sonra alıyorum ben elbise falan filan.
  • Baktım da büyümüşüz harbiden
  • Dün bizim top oynarken annemizin/babamızın bizi çağırdı yerde kardeşim top oynuyor ve ben onu çağırıyorum eve
  • Zaman hızla akıp gitmeye devam ediyor
  • Twiiter da bazı kişilerden gördüm ve fareli bi' oyuna başladım.http://www.transformice.com/en/ adresinden sizde online olarak herkesle oynayabilirisiniz.
  • Bloğa yazılmayı bekleyen birsürü film var
  • Arşiv bitti la neredeyse izleyecek film kalmadı.Film almam lazım
  • Harbi bak unuttuk Kpss patladı lan.Bu rezillik bi' an önce halledilmeli.Atama bekleyen yeni mezun arkadaşlarımın hali çok kötü
  • Tayyip ve Kılıçdaroğlu ikinizide sevmiyorum.

Neyse başlığa tekrar döneyim

Bayramınız Mubarek Olsun :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar