Banner

Mutsuzluğun, Huzur ve Mutluluğu..

Ne zaman hayatın bir tarafından tutsam, öte taraflarından zulme uğruyorum.. Ne zaman gülümsemeye başlasam, çok geçmeden illa ki ağlıyorum.. Üstelik ağlamak için bahaneleri ben buluyorum.. Biliyorum çünkü mutluluk denilen kavram, bende eğreti duruyor.. Biliyorum mutluluk bende olduğu zaman, ileride, bir şekilde bende olmanın acısını çıkaracak benden.. Benim hayatım boyu kanıksadığım şey, hüzünlü iken huzurlu olabilmektir.. Ben, hep, mutsuzken mutlu olabilmeyi başarabilmişimdir.. Kendimi hüzün dalgasının içine atmam, uydurduğum bu cümleler, az gülümseyen fotoğraflar, daha az konuşmam, daha az anlatıyor olmam, insanlardan daha çok kaçınmam, hep, daha yalnız, daha mutsuz olmak içindir.. Mutsuzluğun bir huzuru var benim için..



Tüm bunları daha önce de yazdım defalarca.. Mutsuzken, mutlu ve huzurlu olduğumu çok defa belirttim.. Diyorum ya hep; doğunca her bebeğin kulağına ezan okunurdu, bana ağıt yakıldı.. Her çocuğun oyuncağı olurdu; benim, çocukken oyuncak niyetine hüzünlerim vardı..

Yorum Gönder

7 Yorumlar

Pabuc dedi ki…
Yazını okuyup dona kaldım yani..Aceba bir insanı bu derece hüzünlü yazdıran ne olur diye!!

''Mutsuzluğun bir huzuru var benim için..''
can yakıcı bir cümle bence..
Çağlar dedi ki…
pabuç ;

Dona kalma sakın.. Bana kalırsa bu yazı, bir hüzün yazısı değil, bir huzur yazısı.. Huzuru ve mutluluğu bulduğum adresi yazdığım için olsa gerek, bu yazıyı huzur yazısı sayıyorum..

Ayrıca hiç bir derdim yok şükürler olsun.. Harika bir ailem, çok sevdiğim bir işim ve etrafımda güleryüzlü onlarca insan var.. En ufak bir olayda şikâyet ve isyan ediyorsak; bu bizim nankörlüğümüzün tescilidir..

Yorumlar özneldir tabii amma bana kalırsa bu yazıya hüzün boyutundan bakma, huzur boyutundan bak.. Ben, huzurun adresini vermek istedim sadece.. Sen, huzuru sevdiklerinin yanında bulur ve adresi orayı gösterirsin, ben huzuru hüznün yanında buluyorum ve adres olarak orayı gösterdim.. Hepsi bu..

Demem o ki; emin ol bankaların ATM cihazı gibiyim.. 7/24 huzurlu, mutlu ve iyiyim.. :)
Çocuk dedi ki…
pabuç ;

Az önce uzun bir yorum yazdım ama snırım bir hata yaptım ve yanlış adresten yazdım.. Ki ne olduysa yorumum da görünmüyor.. O yorumda demiştim ki:

Donup kalma.. Bu, bir hüzün yazısı değil, huzur yazısıdır.. Huzuru bulduğum adresi belirttim.. Sen, sevdiklerinin yanında huzuru bulur ve onu belirtirsin, ben hüzün ile huzuru buluyorum ve onu belirtiyorum.. Yorumlar özneldir tabii ama bana kalırsa hüzün boyutundan değil, huzur boyutundan bakmak gerek bu yazıya..

Ayrıca şükürler olsun, hiç bir sıkıntım yok.. Harika bir ailem, işim, çevrem ve yakınımlarım var.. Eğer ara sıra da olsa böyle basit şeylerden yakınıyorsak, o bizim mutsuz olduğumuzu değil, nankör olduğumuzu gösterir..

Ben, bir bankanın ATM cihazı gibiyim.. 7/24 hem huzurlu, hem mutlu hem de iyiyim.. Kel, göbekli, çirkin ve yaşlı olabilirim ama keyfim yerinde benim:)
Pabuc dedi ki…
tamam o zaman :)
Çocuk dedi ki…
pabuç ;

Biriyle anlaşmak ne güzel bir his yahu..

Sen her sabah bana ya yorum yaz veya e-posta gönder ve gülümse olmaz mı..? Böylle güleryüzlü başlayalım güne..
Pabuc dedi ki…
Dah gözlerimi tam açamadım zihnim de bulanık gibi..Sen benimle dalga geçmiyorsun değil mi;)

İnşaallah her sabah farklı sebeplerle tebessümle başlarsın güne..Her şey mümkün hayatta..Ben de iyi dileklerde bulunmayı seçiyorum kabulü Allahtan..

Huzur seni bırakmasın ama hep hüzünden değil bazen de mutluluktan huzur bul:)
Çocuk dedi ki…
pabuç ;

Nasıl gözlerini açamadın..? Benim gibi uyku manyağı bile saat 5 olmadan uyanıyor ve gözleri açık bir halde işyerine geliyor da sen bu saate kadar nasıl uyunamazsın..? Cıks cıks cıks.. Zamane kızları tembel yahu:)

Bir konuda katılmıyorum sana.. İyi niyet dileklerin için sağol ama mutluluktan huzur bul demişsin ya; mutluluktan huzurlu olunmaz, mutluluk insanı sıkıntıya sokar, neden böyle mutlu olduğunu düşünür insan.. Mutluluğu elinden kaçıracak diye düşüncelere dalar, yanlışlar yapar, kafayı yer.. Oysa mutsuz insanın öyle bir derdi yoktur..

Neyse yine de teşükker eder, gülümsemenin daim olmasını diler, gözlerinin tam açılabilmesi için ev işi yapmanı veya bana kahvaltı hazırlamanı öneririm:)