Banner

Gong Yoo doğar, bize de yazmak düşer..


     10 Temmuz'a girdiğimiz şu dakikalarda neden Gong yazısı yazdığımı bir çoğunuz tahmin etmiştir. Çünkü bugün onun doğum günü. 1979'da Güney Kore'de gözlerini açan Gong Yoo'nun şu an dünyanın birçok yerinde binlerce hayranı var. Tahmin ediyor muydu acaba küçükken bu kadar servilip ünlü olacağını?

    Hadi kimdir bu Gong biraz tanıyalım:


Adı: Gong Yoo (Kong Yoo)
  
Gerçek adı: 공지철 / Gong Ji Cheol (Kong Ji Chul)


Meslek: Aktör


Doğum Tarihi: 10.07.1979

Doğum Yeri
: Güney Kore


Boy
: 1.84 cm



Kilo: 74 kg


Kan Grubu: A


Medeni durumu: Bekar


Eğitim durumu: Kyung Hee University


İyi olduğu alanlar: İngilizce konuşmak, basketbol ve şarkı söylemek


Hobileri: Film izlemek, Basketbol oynamak, egzersiz yapmak..


Favori müzikler türü: R&B and Hip-Hop 

 
Dizileri
The 1st Shop of Coffee Prince (MBC, 2007) ~ Herkes gibi ben de bu diziden sonra hayran oldum. Dizi de tek kelimeyle mükemmeldi.
One Fine Day (MBC, 2006) ~ Acıklıydı, konusu değişikti ama güzeldi. Hayranlarının önemli bir çoğunluğu en çok bu dizideki halini seviyor.
Hello My Teacher (SBS, 2005) ~ Öğretmeni Na Bo Ri'ye olan aşkı çok güzeldi. Haşarı roller yakışıyor.
Screen (SBS, 2003)
20 Years (SBS, 2003)
Hard Love (KBS, 2002)
When Ever (KBS, 2002)
School 4 (KBS, 2001)

~~

Filmleri
Like a Dragon (2007) ~ Ben beğenmiştim.
She’s on Duty (2005) ~ Kim Sun Ah ile iyi bir ikili olduklarının kanıtı bu film. Çünkü bu ikili ikinci kez aynı filmdeler :)
S Diary (2004) ~ En sevdiğim aktör ile aktris aynı filmde. Daha ne isterim ki, güzeldi, seksiydi.
Superstar Mr. Gam / Mr. Gam’s Victory (2004) ~ Çok çok az gözüküyor ama yeterliydi.
Spy Girl (2004) ~ Buradaki halini ya da karakterini beğenmeyenler olmuş. Esas kızdan dolayı da filmi sevmediklerini söyleyenler var. Bence çerezlik, vakit geçirici bir filmdi.
My Tutor Friend (2003) ~ Bu ilk filmindeki karakterini ben pek sevmemiştim. Serseri, dayak yiyen tipte biriydi. Zaten film de o kadar güzel değildi.




     Peki neden insanlar Gong'u bu kadar sevdi? Nedir onu sevmelerindeki amaç? Dizilerde oynadığı karakter mi, herkesin beğendiği gülüşü mü, yoksa yakışıklı olması mı? Herkesin kendine göre geçerli nedenleri var elbet. Ortak buluştukları en büyük nokta ise onu sevmeye devam edecekleri.

 
     Şahsen ben Coffee Prince'teki Choi Han Kyul karakterini mükemmel canlandırdığını düşünüp, tamam bu adam iyi oynuyor, hatta oynamıyor sanki yaşıyor deyip onu Güney Koreli aktörler listemin tepesine koydum. 
    Coffee Prince'ten sonra askere gitti, 2 yıl sonra geldi. Askerdeyken hayranları için radyo programı yaptı, sevdikleri forumlarda programı dinlemek için Korece öğrenmek istiyorum diye yazdı :)

     Şu anda yeni filmi için çekimlerde. Kızların sevmediğin bir aktrisle oynuyor. Zamanında Gong ile aşk dedikoduları çıkan biri.. Ben bir an önce yeni bir diziyle dönmesini bekliyorum. Ama kesinlikle Zettai Kareshi'nin Kore versiyonunda oynamasın. İzledim orijinalini, gerek yok. Özgün bir yapımla karşımıza çıksın.

     Gong Yoo'dan bahsederken onun en büyük hayranlarından olan La Fea ve Nefertiti'den bahsetmekte lazım tabi. En büyük Gong hayranlarından olan bu ikili, Yoppa'larına mektup bile yolladılar. Organize ettiler ve ülkenin birçok köşesindem gelen mektuplar, kartpostalları alıp Kore'ye yolladılar. Sevgileri bu kadar büyük yani. İleride de daha farklı etkinlikleri olacakmış. O zaman ben de katılacağım büyük ihtimalle. Merakla bekliyorum ben. Eğer ki Gong benimdir diyorsanız La Fea ve Nefertiti'den korkun derim :)

     Gong Yoo yazım bu kadar. Aslında daha uzun yazabilirdim ama kalan şeyleri ilerisi için saklıyorum. Mesela Coffee Prince hakkında yazacağım, orada daha detaylı ve bahsetmediğim kısımları, hem de canlandırmış olduğu karakteri iyice yazacağım.

***

     Şimdi gelelim günün aslında en önemli olayına. Gong'un doğum günü bugün evet ama aynı zamanda benim en yakın arkadaşlarımdan olan T'nin de doğum günü. T de Gong hayranı ve aynı gün doğdukları için bunu benim başıma kakıyor mesela. "Bak görüyor musun biz aynı gün doğduk, aramızdaki iletişim, bağ bu kadar iyi" diyor :)

     T şimdi İzmir'de. O yüzden burada doğum gününü kutlayamayacağım. Ama olsun. En azından blogumdan bile ona ulaşıp iyi ki doğdun diyebiliyorum
 
       Gong ve T; doğum gününüz kutlu olsun. Mutlu ve nice yıllara dileyip pastanızı üflemenizi istiyorum :)
 

     T burada oslaydı şimdi "Hayat çok zor" derdi :) Şimdi peki Gong için kim parti veriyor ve biz yarın nereye davetliyiz? Bekliyorum parti birinizden, ona göre..


Yorum Gönder

0 Yorumlar