Banner

Yürüyorum bir gece vakti


Buram buram kokar yaz geceleri


Sarmaşıklar sarmış bahçeleri

Hanımeli,gül, karanfil ve diğerleri..

Dolunay yukarda görünür bir tepsi gibi

Yürürsün yollarda gölgeler düşmüş yanlara

Birileri yaslanmış yorgun ağaçlara.

Dünya evren sarmalında bir nokta gibi

Uzaklarda birileri atıyor havai fişekleri

Üzüntü gam keder hiç yok sanki

Balkonlardan geliyor kahkaha sesleri

Düşünüyor insan üzülmeye değer mi?

Ardına bile bakmadan yürürken yolda

Gençler geliyor karşıdan güle oynaya

Zaman akıp gidiyor yürümeler gibi

Her attığın adım saatin yelkovanı akrebi

Fütursuzca gülümse dolunaya bir Güneş gibi

Göremiyorsan eğer günü, duymuyorsan bülbülü

Üzülme yaşayabildiğin kadar yaşa günü

Dinle nefesini, anla yorgunluğunu

Sadece sevinç değil, acıyla yoğrulduğunu

Gün gizlemese de eğrisini doğrusunu

Sen dik dur sakın unutma insan olduğunu


26.06.2010 B.çekmece

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Uzağa Giden Kadın dedi ki…
Hayat bey ilk kez sizden dizeler okuyorum. Geçen gün Uğur beyde böyle güzel bir süpriz yapmıştı. Acaba ben mi okumadım daha önce böyle güzellikleri? Kaleminize sağlık!
Bumerang57 dedi ki…
Çok teşekkür ederim Şebnem hanım.Zaman zaman yayınladığım şiirlerim olmuştur rastlamamış olabilirsiniz.www.Antoloji.com da sayfam var. Aslında şiir,hikaye gibi çalışmalar için siteye kısa yol linki içeren ulaşma logosuda mevcut buraya eklemeyi unutmuşum.