Banner

Güle güle hocam

jan-de-brandt

herhalde son zamanlarda beni üzen en büyük ayrılık oldu jan de brandt’ın ayrılması. görevde kaldığı 1 seneyi biraz aşkın süreçte 2 lig şampiyonluğu, 1 türkiye kupası, 1 süper kupa, 1 adet cev’de 3.lük ve herşeyden öte şampiyonlar liginde 2.lik. acaba fenerbahçe spor kulübü tarihinde var mıdır böyle bir başarı ? ama biz alıştık başarılıyı cezalandırmaya. en basit örneği; fenerbahçe futbol takımına 100 yıllık tarihindeki en büyük başarısını yaşatan zico’yu yollamamız.

yönetimden bir teşekkür falan duymadım ben jan’a. bu büyük işleri gerçekleştiren hoca yollanacaksa bile bu şekilde yollanmamalıydı. yönetimin yapmadığını biz yapalım bence. aşağıda jan hocanın facebook sayfa adresini vereceğim. mesaj yoluyla teşekkürlerimizi iletelim. en azından taraftar olarak borcumuzu ödeyelim kendisine. he bu arada cevap da veriyor.

jan de brandt: http://www.facebook.com/de.brandt.jan

aşağıda da fenerbahçeliler derneği sayfasından arakladığı jan de brandt’ın veda konuşması var. oldukça içten ve samimi.

‘’Dürüstçe söylemek gerekirse‚ Fenerbahçe’yi
kalbimdeki acıyla terk ediyorum. Burada çok güzel vakit geçirdim ve bir
gün geri dönmeyi umut ediyorum.
İlk olarak burada çalışma fırsatı
verdiği için Mr. Aydınlar’a teşekkür etmek istiyorum.
Birlikte çalıştığım bütün oyunculara da teşekkür ediyorum. Çok iyi performans gösterdiler!
Çok iyi iş çıkaran teknik kadroya da teşekkür ediyorum.
Son olarak ve en önemlisi‚ bütün Fenerbahçe
taraftarına teşekkür ediyorum. Deplasmanlarda bile kendi sahamızda gibi
oynadık. Sizin sevginizi ve desteğinizi sürekli hissetmek çok güzel bir
duyguydu. Her zaman hatırlayacağım tezahüratınız aşkınız bize yeter
olacaktır. Beni derinden etkiledi.
Gelecek sene çok iyi maçlar izleyeceğinizi umut ediyorum. Ve eminim ki Avrupa Kupasını kazanacağız!

Siz her şeyin en iyisine layıksınız ve tekrar ediyorum‚ burada çalışmak benim için büyük keyifti!
Her şey için teşekkürler.

En iyi dileklerimle. ‘’
Jan

son olarak güle güle hocam. umarım hep başarılı olursun ve tekrar fenerbahçe acıbadem’in başına geçersin.


mizahsal futbol

Yorum Gönder

0 Yorumlar