Banner

and the city 2




Sex and the city filmini izledim

Son günlerimin en büyük hatasını yaptm sanırsam :) ben kim, böyle hayal dünyasına dalıp çıkmak kim. Kaldırmıyor ki bünye, öyle güzel şeyleri görüp de imrenmemek elde değil, gerçek olmadığını bilerek de “neden olmasın” diyip umut etmek bu yüzden de kendinden tiksinmek de çok zor... kendime işkence ediyorum resmen, diziyi bile hala takip ediyorum kim bilir kaç defa..

Umut edebilmek istiyorum, sevgi pıtırcığı olayım, inanayım istiyorum. Canımın yanmasından korkmayıp cesaret edebileyim denemeye.. ama sonunda bir tane iyi bulabileceğime inancım yok benim. O eksik. O olsa belki :)

Bu arada

Filmle ilgili:

  • carrie uyuz karının teki, kıymet bilmeden önce hata yapması şart sanırım.. ya da elindekinin kıymetini bilmeyi önce öğrenmesi gerek..
  • charlotte en uyuzları, gıcık oluyorum ona :) neden bilmiyorum
  • miranda ah o kadını izledim hep ben, hırsına salaklıklarına, kendine güvenine özenerek
  • ve samantha, sanırım mirandanın da ötesinde benim için :D o pazarın ortasında yaptığı hareket:D bir gün benden öyle bir şey çıkacak dye korkuyorum yıllardır :d

her neyse

uzun zamandan sonra elifimleydim

özlemişim

sessizdik

yine de hala seviyorum onu

çıkmasın hiç hayatımdan..

Yorum Gönder

0 Yorumlar