Banner

Yeni Kampanya - Çocuk istismarına karşı elele -


Merhaba değerli dostlar...
Siteniz bir milyon kalem yeni bir kampanyaya daha imza atıyor. Bu kez hedefimiz farklı. Bir milyon kalem  sitesi olarak son zamanlarda artış gösteren çocuk istismarı konusunda toplumsal duyarlılık oluşturmakla ilgili bir kampanya düzenlemek istiyoruz. 
Ülkemizde sayısı yüzbinleri aşan internet kullanıcısı var. Her kullanıcıda interneti sadece zaman geçirmek ya da zararlı uğraşlar için kullanmıyor. Doğru ve bilinçli kullanımla internet değişik coğrafyalardan pek çok kişiyi bir araya getirebiliyor, yararlı işlere imza atabiliyor. Tıpkı bizim gibi.

Bu yeni kampanyamızda blog yazarlarımızın üstteki bannerimizi sitelerine koyarak öncelikle blog yazılarında çocuk istismarını ele almalarını istiyoruz. Blog yazılarınızda ele alacağınız konular toplumsal duyarlılığı arttırıcı, istismar konularında yaşanmış veya gözlenmiş olaylara vurgu yapan yazılar olduğu gibi bu konudaki önerilerinizi de dile getirebilirsiniz.
İnancımız istismarın bulaşıcı bir hastalık olduğu ve savaşılması gerektiği. Bununla mücadele içinde eğitim elimizdeki tek ilaç. Bu uzun soluklu projede birlikte çalışabilmek umudundayız. Kampanyaya üyemiz olmayan herkesi de davet edebilir. Logomuzu sitelerinde yayınlamalarını rica edebilirsiniz.
 
Bu çalışmalar öncelikle bir e-kitapta toplanacak daha sonra sponsor bulunması durumunda kitap olarak basılıp, dağıtıma verilecek. Bizim sloganımız çocuk gülücüklerinde her zaman yerimizin olması. Her şey geleceğimiz ve onun teminatı çocuklarımız için. Lütfen onları korumak için birlikte hareket edelim.
 
Şimdi ilk olarak sizlerden bannerimizi blog sayfanıza koymanızı ve sonrasında blogunuzda ve 1mkda bu konuda bir yazı yazmanızı (çocuğuma dokunma etiketiyle etiketlemenizi) , çevrenizde bu konuya duyarlı kişilerle toplumsal bilinç düzeyinin yükseltilmesi yönünde çalışmalar yapmanızı ve bizlerle bunları paylaşmanızı bekliyoruz. Selam, saygı ve dostlukla..

1mk site yönetimi adına

Psk. Dr.                          Yazar  
A. Şebnem SOYSAL & Erkan BAL

* Kampanya tüm blog yazarlarına açık olup, 1mk yazarı olmayanların yazıları da istekleri halinde sitemizde yayınlanacaktır.

 

Yorum Gönder

33 Yorumlar

Pabuc dedi ki…
Banneri bloğumuzda sayın, ekledik bile...Sizi desteklediğimizi biliyorsunuz dememize gerek yok..Yaptığınız her güzel işte arkanızdayız...
Nesrin dedi ki…
Banneri ekledimi yazı da en kısa zaman da geliyor.
Böyle bir konuda daha fazla sessiz kalamazdık zaten.
pixis dedi ki…
banner yerini aldı..geriye bloğumda çığlık atmak kaldı sanırım..en kısa zamanda..
uğur erhan dedi ki…
Acaba biri bana bu banneri kendi sitemize nasıl eklendiğini ayrıntılı bir şekilde yazarak anlatabilir mi?

ışık.
Çocuk dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uğur erhan dedi ki…
Bence bu yorum, yazı karışımı açıklamanın yeri burası değil.

Madem tüm topluma ve kendine bir eleştiri getiriyorsun bunu daha ayrıntılı bir hale getirip yazı yazabilirsin.

Elbette bu yapılan afişi sitene koyduğunda her şey halolacak diye bir şey yok. Ama yapılan bir takım iğrençliklere karşı tepki koymak insani bir yaklaşımdır.

İnsan denen varlığın olduğu her yerde güzellikler de olacaktır, iğrençlikler de. İğrençlikleri en alt düzeye indirmek içinde insan gibi insanlar bir şeyler yapmalı.

ışık.
Çocuk dedi ki…
Doğru söylüyorsun Işık.. Siliyorum yorumu..
tüm dostlara fikir ve önerileri için teşekkür ederim. tabi ki eksiklerimiz olacak, tabi ki çabalarımız yetersiz mutlaka. ancak bu kez 1mk bir dalga efekti, bir kelebek etkisi yaratmak istiyor. çalışmalarımız logo eklemekle sadece başlayacak, sonra bloglarımızda yazacağız. yazılı ve görsel medyada ses getireceğiz. belki afişlerimiz el ilanı gibi gönüllülerce dağıtılacak sokaklarda, sonra bilboard şeklinde yayınlanacak. birisini yolda bir çocuğu alıp götürürken gördüğünde insanlar eskisi gibi "hop hemşerim" diyecek belki. belki bu kadar vurdumduymaz olmayacağız. daha çok ses getireceğiz. belki binlerce imzayı meclise ulaştırıp, orman suçları bile af kapsamı dışında kalıyor. çocuklara karşı işlenmiş suçlar da af kapsamına alınmasın diyeceğiz. belki aile toplantılarında konuşacağız bunu. bir dahaki istismara kadar herşeyin unutulmasına engel olacağız. belki gazeteler radyolar, tvler bu konuyu işlediği için, suçunun cezasız kalmayacağını gören olası sapıklar uzak duracak çocuklardan.... logo ekleme sadece bir başlangıç. dahasını birlikte yapacağız. uzun soluklu bir proje bu. bunu elele birlikte başaracağız. yardım toplamıyoruz. para istemiyoruz. sadece sesimizi ve duyarlılığımızı yükselteceğiz....
LOGOMUZU EKLEMEKTE ZORLUK ÇEKENLER İÇİN HEMEN LOGONUN ALTINA DESTEK LİNKİ EKLEDİK. TIKLARSANIZ KOLAYCA EKLEYEBİLİRSİNİZ.
Selma Er dedi ki…
ÖNCE KAMPANYA İÇİN TEBRİK EDERİM..BEN DE ÇOCUKLARIMIZA DESTEK İÇİN BANNERİ SİTEME EKLEDİM..1MK'DA EN KISA ZAMANDA BU KONUYLA İLGİLİ YAZI YAYINLAYACAĞIM..
LOGOYU EKLEDİM YAZIYIDA EN GEÇ AKŞAMA KADAR HAZIRLAYACAĞIM. ÇOK ANLAMLI BİR KAMPANYA. ÇOCUK İSTİSMARINDA DUYARLI TÜM İNSANLARI KAMPANYAMIZA DAVET EDECEĞİZ VE DUYURACAĞIZ.
Bolg'umda uygun yer olmadığı için logoyu paylaşamıyorum ancak bir yazı da ben yazdım , böyle bir proje hazırladığınız sonsuz teşekkür.
Hülya Bilge dedi ki…
servis şoförü ve küçük bir öğrenciyle ilgili şahit olduğum bir olay vardı ne zamandan beri yazmak istediğim ama araya hep başka yazılar girdiği için yazamadığım.. zamanını bekliyormuşum demek ki bilmeden.. şimdi tam zamanı işte, en kısa zamanda hem bloğumda hem 1mk da yerini alacak inşallah.. güzel ve etkili bir kampanya.. mimarlarını kutluyorum..

SEVGİLER..
Hülya Bilge dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
beenmaya dedi ki…
logoyu nihayet ekleyebildim. bu haftasonunu sağlam geçebilirsem yazılarımı da eklemeye başlayacağım.
Oğuz Marangoz dedi ki…
hem logo hemde yazı ve tüm varlığımla sizinleyim bu güzel projede. saygılar..
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Logomu ekledim.Yazımı ise en kısa zamanda paylaşacağım.Teşekkür ederim...
MAYRI dedi ki…
Merhaba Logonuzu iki bloguma da ekledim ve Siyah Kedi ve Onuncu Köyün Adamı'ndan aldığım yazıyı da paylaştım. Bilgilerinize
<:))
βЄƉΔЯƉЄм dedi ki…
ne kadar doğru bir yaklaşım bunca karanlık içinde... hemen bir yazıyla bu kampanyaya destek verip ne zamandır düşünmek istemediğim konuları ertelemk yerine onlarla yüzleşeceğim. Evet, bu olaylar var ve evet üzülmekten başka birşey gelebilir elimizden.. Teşekkürler... sevgiyle...
haykırış dedi ki…
Sayın beenmaya kardeşimin sayfasında ki yazısını okuyarak geldim sayfanıza. Sizleri bu çalışmalarınızdan dolayı kutluyorum.
Logonuzu hemen sayfama ekleyeceğim konuyla ilgili yazılarımıda olayı güncel tutmak için sürekli yenileyeceğim.
Başarılarınızın daim olmasını diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla
haykırış dedi ki…
Vallahi hem logom hem yazım hazır yayımlamış durumdayım 1MK sizi kutluyorum dostlar sizlerleyim.
Sevgi ve saygılar
βЄƉΔЯƉЄм dedi ki…
Yazımı yazdım logoyu yerleştirdim.. Bilgilerinize... Umarım herkes aynı hassasiyeti gösterir. Sevgimle
mgntwmn dedi ki…
http://mgntwmn.blogspot.com/2010/05/cocuguma-dokunma.html

bir işe yaraması dileğiyle...
aysema dedi ki…
Böyle bir kampanya düzenlediğiniz için emeği geçenleri kutluyorum. Teşekkürler...
Adsız dedi ki…
http://lunaparktayasamak.blogspot.com/2010/05/1milyonkalem-kampanyas-cocuguma-dokunma.html

ben de kampanyanıza katıldım naçizane yazımı yazdım.inşallah bu gibi olayların üstü örtbas edilmez. bir daha yaşanmaması için gerekli tedbirler alınır.sizi tüm yürğimle kutluyorum duyarlılığınız için.her zman yanınızdayız.sevgilerimle.
SEVKUT dedi ki…
Yine toplumumuzun yarası olan bir konuya değindiğiniz için sizleriyürekten kutluyorum ve herkesten gerekli duyarlılığı göstermesini bekliyorum.
Sitemde yazımı yazdım, logoyu baş köşeme koydum ve herkesi katılıma davet ettim.
Dijital Günlük dedi ki…
Bu konuda gerçekten birşey yapılması gerekiyordu. Artık kötü şeyler duymak istemiyoruz,gelecek olarak gördüğümüz çocukların bu şekilde hayatlarının mahvedilmesi çok çok kötü.Logonuzu bloguma ekledim, yazmaktan daha iyi yaptığım şey (çizmek) çizimle bu konuyla ilgili bir çalışma yapmak isterim fırsat bulur bulmaz. Başarılar dilerim, destekçiniziz.
Sanemiko dedi ki…
eğer ilgilenirseniz kendi çektiğim bir çocuk istismarı reklamı var stop motion kullanabilirsiniz.http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150208634455405 bu adresten izleyebilirsiniz.
Ness dedi ki…
Çok güzel. Emeğiniz ve duyarlılığınız için teşekkürler.
Sevinç dedi ki…
bütün düşüncelerinize katılıyorum bu tür insanlık dışı olayları yapan herkesi kınıyorum logoyu bloğuma koyamadım çünkü linki görmedim tam olarak nerde olduğunu söylermisiniz...sevgiler...
Emine Vildan dedi ki…
Bende bannerinizi paylaşacağım.ve sitenize link vereceğim.sizi takip etmeyi sürdüreceğim.


http://www.yaseminlizamanlar.com
Semih dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.