Banner

YARIŞMA DUYURUSU (değiştirildi)



YARIŞMA İÇERİĞİ DEĞİŞMİŞTİR. AŞAĞIDAKİ DUYURU ŞU ADRESTE YENİLEREK YENİDEN YAYINLANMIŞTIR. LÜTFEN BURAYA TIKLAYARAK YENİ DUYURUMUZU OKUYUN.

...................................................................................................................................................

Merhaba değerli yazarlarımız
www.hepsibukadar.com sponsorluğunda "yazarları 1mkalemi anlatıyor" konulu yarışmamız bugün itibarıyla (22 Mart 2010) başladı...

"Yazarları 1milyonkalemi anlatıyor" konulu blog yarışması detayları

1- yarışmaya sadece 1mkalem yazarları katılabilir.
2- yarışmaya katılan eserlerin özgün (kendi eseriniz) olması esastır.
3- yarışmaya 1mkalem admin ve editörleri katılamazlar.
4- yarışmaya son katılım 11 nisan 2010 tarihine kadar yapılacaktır.
5- yarışma sonuçları 15 nisan 2010 tarihinde açıklanacaktır.
6- jüri üyeleri 1mkalem editörleridir.
7- yarışma kriterleri  özgünlük, edebi sunum, doğal anlatım ve buluş olacaktır.
8- yarışmacılar 1mkalem ile tanışma hikayeleri, 1mkalemi nasıl, nereden duyduklarını, şu an ne hissettiklerini, 1mkalemin farkını, ya da 1mkalem ile ilgili öneri ve dileklerini (proje, yapmamızı istediğiniz kampanyalar vs) paylaşacaklardır.
9- Yarışmaya katılan eserlerin boyutunun bir blog sayfası ya da a4 kağıdı içeriğini aşmaması esas olacaktır.
10-Yarışmada yazılarda kullanılan dilin sadeliği, uslubun akıcılığı, türkçeyi kullanma gücü de dereceyi etkileyecektir.

Ödüller

1nciye.... wireless bluetooth kulaklık 

2nciye ... Trend micro antivirüs  1 yıllık

3ncüye ... Notebook temizleme ve koruma kiti

mansiyonlar 
 

erkek kol saati

multimedia kids sözlük

orjinal muzik cdleri

Ayrıca en özgün yorumcu, en fazla yorum yapan yorumcu dallarında da mansiyonlar verilecektir..


Eserlerin gönderilmesi:

Yazarlarımız yazılarını bugünden itibaren normal blog yazıları gibi yayınlayacaklar ama mutlaka ETİKETLER KISMINI (blogger nicklerini yazdıktan sonra, birmilyonkalem ve ben, yarışma) şeklinde etiketleyeceklerdir.

etiketler
de (birmilyonkalem ve ben, yarışma) kelimeleri yeralmayan yazılar bunu 11 Mart 2010 tarihine kadar düzeltmedikleri takdirde yarışmaya katılmamış sayılacaklardır..

Saygılarımızla
1mkalem site yönetimi adına
A. Şebnem SOYSAL - Erkan BAL


 

Yorum Gönder

24 Yorumlar

depressiveofmanic dedi ki…
hiç beklemediğim bir şey bu doğrusunu söylemek gerekirse =) hareket getirecektir buraya fazlaca hem de, eminim. zaten yazarlarımız çok hevesli kişiler, elleri bilekleri kalemleri güçlü hepsinin; bir de böyle hedefle yazacakları yazıların arasından derece belirlemek size kolay olmayacak sanki? =) bol şans şimdiden herkesee
Adsız dedi ki…
Ben katılamasam da yarışacak arkadaşlara bol şans diliyorum. :) Çok güzel şeyler çıkacak ortaya ve ben bile şimdidem heyecanlandım.
Birmilyonkalem hakkında yazılacak o kadar çok şey var ki. Eminim yazar arkadaşlar fazla uğraşmayacaklar. düşünmeye gerek olmadan, en güzel yazılaryla Birmilyonkalem'i anlatacaklar.

Bende katılmak şsterdim. Ama Editörler bu yarışmaya katılamıyormuş.

Bende editör oldum ya o bakımdan:):):)

Bütün yazar arkadaşlarımıza sonsuz başarılar diliyorum. Merakla bekleyecek ve hevesle okuyacağım tüm Birmilyonkalem yazılarını.
fethiyıldırım dedi ki…
eski yazılarımdan birini etiketlesem olur mu acaba?
Çocuk dedi ki…
Eminim sevgili editörlerimiz böyle bir yarışma açmalarının haklı nedenlerini sıralayacaklardır.. Ancak, samimi fikrim, kendimizi anlattığımız cümlelerimizle, bir başkasının kıyaslanmasının yanlış olduğudur..

Ben, blogların veya yazıların veya kişilerin kıyaslanması (yarıştırılması) fikrine karşı olduğumu belirtmek zorundayım..

Fikrimi samimice söylediğim için kızacağınızı sanmıyorum.. Bunun oyunbozanlık olarak düşünüleceğine de ihtimal vermiyorum.. Ama ne bileyim; yazdıklarımın, duygularımı aktardığım cümlelerin, bir başkası tarafından sınava tâbi tutulması, onlara not verilmesi, pek hoşuma giden bir durum değil..

Yazılar veya bloglar veya kişiler değil ama farklı şeylerden yarışma olabilirdi.. Amaç illa bu siteyi hareketlendirmekse, bir bulmaca konur, o bulmacayı en hızlı çözen kişiye ödül verilebilirdi.. Siteye nasıl konur, doğrusu bilmiyorum ve teknik bilgim fazla yok ama satranç veya tavla veya okey tarzı oyunlarla da siteye hareket getirilebilir diye düşünüyorum..

Saygısızlık ettiysem affola..
@Manik: teşekkür ederiz. Amacımız hep birlikte daha iyiye güzele ulaşmak.
@Efsa: Editörlerimiz jüri üyesi olacaklar. o yüzden sizin yükünüz de az değil. farkındayız.
@Siyah Kelebek: Umarım birlikte çok daha güzel çalışmalar yaparız. saygılar.
@Fethi Yıldırım: Olur, olur... Sen bu konuda erken davranıp ilk duyurudan sonra yazmıştın sanırım:)
@Çocuk: amacımız kimseyi yarıştırmak değil. ancak üretken blog yazarlarına ve heyecanlı genç kardeşlerimize biraz motive edici şeyler yapmak. öte yandan senin önerilerini de dikkate alırız. zor olan bir işi yapmaktır bilirsin. yapmamak için bahane çok:) saygılar.
Unknown dedi ki…
Bu tür yarışmaların ortama hareket katması ve insanları teşvik etmesi açısından yararlı olduğunu düşünüyorum. Sonuçta zorunluluk değil,isteğe bağlı ama ne kadar çok yazar bu hevesi hisseder ve katılırsa tabii yarışma da o kadar renkli geçer. Bunu bir çeşit eğlenceli bir oyun gibi görmekte yarar var. Kazanmaya çalışmak ama dereceye girilemezse de, iyi bir "kaybeden" olmak, centilmen bir sporcu gibi:) Yarışmaya katılacak tüm yazarlara bol esin ve bol şans diliyorum. Umarız katılım çok olur. Selam ve sevgilerimle.
uğur erhan dedi ki…
Merhabalar,

Ben birmilyonkalem sitesinde yazmaya başlayalı çok olmadı. Sanırım en yenilerden biri ben sayılırım.

Böylesi yarışmalarda ne yazılır, ne anlatılır hep zorlanmışımdır. O yüzden de yarışmalardan hep uzak kalmışımdır. Bu yarışmada da uzak kalacağım sanırım.

Brmilyonkalem ile tanışmam ve bu sitenin nasıl kurulduğunu anlatmak ve bunları anlatırken de bir yarışmanın içinde olmak bana biraz tuhaf geldi.

Yazarların siteyi anlatmasına gerek yok.Site zaten kendisini anlatıyor olması başka siteler tarafından da ziyaret edildiği zaman zaten bir yarışmanın içinde oluyor bu sitede yazı yazan yazar arkadaşlar. Birde kendi sitemizin editör ve yetkilileri arasında yarışmacı olmak bence gereksiz.

Şimdiden yarışmaya katılan yazar arkadaşlara başarılar dilerim.

Saygılar. Işık
Adsız dedi ki…
Bu yarışmadan ziyade birbirimizle iletişimimize de katkısı olacağını düşünüyorum.

Amaç kimseyi birbiri ile kıyas etmek değil. Yada kaybettirmek de değil.

Burada aile gibi bütün ve paylaşımlarımızda bir olmak, kendi aramızda motive edici bir organizasyon düzenlemek. (Çok yakında yeni kampanyalarımız da olacak zaten.)

Nasıl ayın yazılarını seçiyorsak, oy veriyorsak bu formatta bundan farklı olmayacak. Sadece oyları bu sefer admin ve editörler verecek. Renk katmak amacı ile hediyelere sponsor olundu veya bulundu. Durup dururken hangi yazarımıza, neye istinaden hediye verebiliriz ki. Birazda bu açıdan bakarsak bence gayet mantıklı.

Ve dileyen katılır, dileyen katılmaz elbette. Katılacak arkadaşlara şimdiden başarılar diliyorum. Ve bu konuda (Çocuk arkadaşımız gibi) eleştiri ile birlikte verilecek önerileri merakla bekliyor olacağım. Yoksa bu biraz şeye benziyor benim gözümde; kahvede gün boyu oturup "ne olacak bu memleketin hali" der gibi ahkam kesmeye.

Biz burada kalem gücümüz ile toplandı isek, en iyi yolla bir organizason olabilirdi.

İyi günler diliyorum her birinize. :)
Uzağa Giden Kadın dedi ki…
Sözün yükselmesi ne hoş.
1MK yazarlarının içinde bulunduğu çatıyı anlatması işte bu!

Sevgili Işık... Belki yazmaya başlayalı çok olmadı ama, siz gibi düzenli yazan, yorum ve eleştirilerini sakınmayan dostlara ihtiyacımız var.

Ayrıca bu yarışmaya editörler ve yöneticiler dahil olmayacak.

Gelin bu süreci yarışma başlığından çıkaralım. Çuvaldızı kendimize batıralım yapalım. Amaç, hem iletişimin niteliğini artırmak, hem de 1MK adına çoğulcu olarak güzel şeyler yapabilmek.
Sevgili Zuhal Hanım'ın dediği gibi dilerim katılım olur. Amaç gerilmek, kazanmak değil. Amaç kendimizi ifade ettiğimiz yeri biçimlendirmek. Kırmızı panjurumuz yok belki ama bizimde kelimelerimiz var!

Bu sayfada yazan onlarca kişiyiz. Birbirimizi ne kadar tanıyoruz?

1MK yeni hedefi ne olmalı?

Bunu bir gelişim süreci olarak görelim diyorum. Devinim gelişimi getirir.

Herkese sevgilerimle...

A. Şebnem Soysal "Uzağa Giden Kadın"
Unknown dedi ki…
Merhaba:
Şebnem hanımın da dediği gibi yarışmadan çok birlikte bir paylaşım havasında bakmak da lazım olaya. sürekli bir yenilenme içerisinde yeni projeler öncesi taze kan olarak yazarlarımızın fikir ve düşüncelerini almak ve bu düşüncelerden bir kısmını elimizden geldiğince ödüllendirmek istiyoruz. düşüncelerinizi ve sizleri önemsiyoruz ve bunları duymak istiyoruz özetle....

saygılar...
Çocuk dedi ki…
Seviyorum; her işe tersinden bakan insanları.. Yıllardır yazı yazarım; hem vallahi hem billahi, birinin çıkıp "ayy ne güzel bir yazı" diye yorum yapmasından çok beni hicvetmesini severim.. Bu sebeple olsa gerek, önce işin güzel kısmını değil de fena kısmını görürüm.. Bu belki psikolojik olarak rahatsızlıktır ama benim durumum budur.. Bu sebeple ilk önce bu etkinliğin yanlış kısımlarını gördüm..

Bu ikinci yorumu yapmamın sebebi; ilk yorumda olduğu gibi yeni bir önerine bulunmaktır..

Şimdi site editörleri bizim yazdıklarımızı değerlendirecek ya; bu yarışmadan sonra site editörleri yazsın, biz onları değerlendirelim..

Editörlerden birinci gelene, hayatımda hiç yapmadığımı yapıp, parama kıyacak ve yemek ısmarlayacağım.. (Biliyorum, benim yemek ısmarlamış olmam size basit gelebilir ama çevrem tarafından ne kadar cimri olduğum bilinir.. Başbakana bile istemesine rağmen yemek ısmarlamamış biriyim.. Sırf bunun için iyi yazmanız gerekecek )
Ness dedi ki…
Neler oluyor yahu :)

Pek sevgili 1mk yazarları; Geçmişte öğretmenler günü yazıları, Sevgililer günü yazıları ve Dünya kadınlar günü yazıları etiketlendiği gibi 1mk'yla ilgili yazıları etiketlemek de bu kadar büyütülmese gerek.

Tek farkla bu kez bir değerlendirme sonucu ufak hediyeler vermek istememiz de sizi sıkıntıya sokmak adına değil.. Biraz hareket iyi gelir.
Bunu sonucu için değilde içinizden geldiği gibi 1mk'yı satırlara dökmek istemek de tamamen şahsi düşüncenizdir saygı duyarım.

Ancak bloglar da bu ve buna benzer yarışmaların da ayrı bir hava oluşturduğunu, rekabet değil de tatlı bir paylaşım adına bunun yapıldığını unutmamak gerek..

Saygılar..
Adsız dedi ki…
Çocuk, eleştiri olmazsa sorunun kaynağını bulamayız zaten. Ki eleştirinin yanında bir çözüm önerisi de sunduğun için takdirimi dile getirdim. Ama bizi yetkin görmediğin gibi bir izlenime kapıldım ister istemez.

Tekrar ediyorum burada kimse birbiri ile kıyas edilmiyor, editörlerle, yazarlarımız arasında hiçbir fark yok.

Biz bundan 1 sene önce buna benzer bir anket doldurarak 1 MK da olmanın bize neler kattığını, neden burada olduğumuzu açıkladık. Arşivlerde bulunan yazılara bakacak olursanız bu konu hakkında bu konu hakkında yazılmış bir çok yazı karşınıza çıkacaktır. Bu editörler ile yazarlar arasında bir seçen- seçilen kavramı değil. Aksine bir arada olup sizlere ufak hediyeler vermemiz için bir jesttir.

Eğer ki değerlendirmeyi sizler yapıyor olsaydınız, bu sefer de farklı bir diyalog olacabileceğinden; (neden o seçiyor) en uygun çözüm bu olarak düşündük.

Umarım bu defa anlaşılabilmişizdir.
Çocuk dedi ki…
Efsa ;

Bundan önce de herhangi bir şekilde anlaşmazlığa düşmemiştik zaten.. Yani en azından ben düşmemiştim..

Öneride bulunmak için yorum yazıyorum.. Benim için yazılmış bir yoruma cevap verme amacı gütmemiştim..

Bilmeni isterim ki; kesinlikle, seni/sizi yetkin görmeme gibi bir durumum yok.. Aksine, sen/siz, bir yazıyı değerlendirebilecek tüm özelliklere sahipsiniz, diye düşünüyorum..

Tekrar ediyorum.. Bundan önce yazdığım iki yorum, birine cevap verme amacıyla yazılmış yorumlar değildi.. Fikirlerimi söylemek ve önerine bulunmak için yorum yazmıştım.. Hâlâ önerilerimin arkasındayım.. Üstelik önerilerimin çok da mantıklı olduğunu düşünüyorum..
Çocuk dedi ki…
Efsa ;

Bundan önce de herhangi bir şekilde anlaşmazlığa düşmemiştik zaten.. Yani en azından ben düşmemiştim..

Öneride bulunmak için yorum yazıyorum.. Benim için yazılmış bir yoruma cevap verme amacı gütmemiştim..

Bilmeni isterim ki; kesinlikle, seni/sizi yetkin görmeme gibi bir durumum yok.. Aksine, sen/siz, bir yazıyı değerlendirebilecek tüm özelliklere sahipsiniz, diye düşünüyorum..

Tekrar ediyorum.. Bundan önce yazdığım iki yorum, birine cevap verme amacıyla yazılmış yorumlar değildi.. Fikirlerimi söylemek ve önerine bulunmak için yorum yazmıştım.. Hâlâ önerilerimin arkasındayım.. Üstelik önerilerimin çok da mantıklı olduğunu düşünüyorum..
değerli dostlar hepinizin elleri dert görmesin. ne güzel yorumlar bunlar. yorum almak güzel birşey demek ki yaptıgınızın iyi ya da kötü bir şekilde değerlendirildiğini gösterir. kayıtsız kalınması daha kötü. editörlerimizin hepsi bizler için değerlidir. tıpkı tüm yazarlarımız gibi. hepimizin bir tarzı var ve kendimizi ifade ediş biçimimiz. aykırı fkirler her zaman beyin jimnastiğine alternatifleri görmemize yol açar. değerli çocuk; bu yazı bak sizler için yazıldı ve ben kaleme aldım. not vermeye benden başlayabilirsin:)) başım gözüm üstüne. değerli editörlerimiz ise sizler için, bizler için fedakarca şeyler yapıyorlar hepsi başımızın gözümüzün üstündedir. bir hareket getirelim dedik:) geldi de nitekim. ödüller önemli değil, yazılarımızı yazar, hep birlikte bir piknik düzenler, yer içer eğleniriz... ne ödül ne yarışma derdimiz. şu güzel bahar günlerinde neşe olsun, muhabbet olsun:) haydi gülümseyelim... ne dersiniz;)
ANKETE BİR BAKIN: olmadı konuyu değiştiririz. yeter ki gönüller hoş olsun.
rahat yazar dedi ki…
Konu kesinlikle değişmeli. Çünkü
"1MK ve Ben" konulu bir yazı yazmam için bu sitede çok uzun bir süre yazar olmuş olmam, belli yaşanmışlıklar ve sitenin bana ya da başkalarına katkıları olmuş olması lazım. Bence daha çok yeniyiz. Ankette oyumu kullandım. Teşekkürler...
ARKADAŞLAR... Amacımızın yazarlarımız arasında neşe ve birliktelik duygusunu arttırmak olduğunu söylemiştik. yarışma konusu tamamen serbest bırakılmıştır. yazarlarımızın eski ya da yeni yazılarından (siyaset ve gündem dışı olan) herhangi birini YARIŞMA diye etiketlemeleri katılmış sayılmaları için yeterlidir.