Banner

Hal/siziz








Hal/sizken bugün
Dünlerin hepsi dizildi
Yüreğime kurşun gibi
Ağlamadan seyrettim
Sarıp sarıp yeniymiş gibi
Yeni olan her şeye
Toprağım şimdi
Hal/sizken bugün
Anladım sizden farkım
Nefes almalarım
Ölümle kol kolasınız
Bende nefeslerimi
Bir köşeye bıraktım
Aynıyız şimdi
Hal/sizken bugün
Yokluğunuz dikildi karşıma
Sizden daha yiğitmiş
Bileğini bükemediğim gibi
Elinizi de öpemedim
Kanım çekildi sizin gibi
Hal/siziz şimdi

Annemle peşin sıra giden oğluna...

*** *** *** *** ***


Uzun zamandır siyah yazmaktan başka birşey yapamıyorum.
Artık bu siteye bulaştırmak istemedim.
Neşelendim dönecem dedim, neşem yine söndü.
Dağıttım şiirlerimi, başka başka sitelerde.
Bu Sayha Dergisinin sitesinde Hazal Sarı adıyla yayınladığım bir şiirim.
Dünki mailden sonra, benden günah gitti.
Ağlasamda burdayım.
Burda olmasamda burdayım.
Hepinize sevgi va saygıyla...


Yorum Gönder

0 Yorumlar