Banner

TELLAL



bana "hu çekiyor" diye iftira ediyorlar
sadece adını söyledim ya Rabgözümü açtım, seni gördüm
aldığım her nefesi tesbih say ya Rab
"haydan geldin, huya gideceksin" diyerek,
beni küçümsüyorlar
adlarını ezberleyip,
cennetine gireceklerini sananlara bakıyorum
gözlerime rengini veren toprak,
çiçek çiçek selam ederken bana
ben sana açmayı bekliyorum ya Rab
yasaklamışsın bana bazı şehirlerini *
biliyorum!
Aksa'nın kapısından geri döndüm
bu yıl da varamadım Kenan iline
ardını döndü Celaleddin ruhuma
şimdilerde itilmişlerin piri çağırır beni
Şems caminde titreyen bir kandil gibi
ya tellal söyle bana
cismimden ötesini?


* Bu yılda kısmet olmadı merek el bahreyn bize. Başka bir Şeb-i Aruz'a niyetimiz olsun...

Yorum Gönder

2 Yorumlar

đerkenαя dedi ki…
Uzağa giden kadın, merhabalar..
Çok güzeldi gönlünüze kaleminize sağlık..
Bir dahaki Şebi Arus'a inşaAllah..
Sevgi ve saygılarımla..
Uzağa Giden Kadın dedi ki…
Merhaba. 1MK sizi ve yorumlarınızı görünce çok mutlu oluyorum.

Özlemler olmasa kavuşlar olamzdı değil mi? Şeb-i Aruz! Bi gün...

Sevgi ve selamlarımla