Banner

Sevgili Peter'a (Pan) Mektup

6.30
Sabahın körü.
Kendime soruyorum yine:
Niye ayaktayım?Niye kahvaltı yapıp çıkmak zorundayım?Niye iğrenç kokulu,kalabalık otobüse binmek zorundayım?Niye 20 dakika shuttle beklemek zorundayım?Niye?

Gözlerim kıpkırmızı Peter.Aynada korkunç silüetim bana bakıyor.İçinden küfürleri savuruyordur şimdi.
-Ne be ne!!??
-Allah'ın belası,kes sesini!

6.45
Başım çatlıyor.Yeniden yataktayım.
Okul yarın bitiyor, bense hala alışamadım Peter.Her gününden nefret ediyorum.Bir günü hariç.O günü seviyorum Peter.Bir tek o günü...

10.00
Artık gitmem gerek Peter.Annem ''tembelsin'' diyor.Öyle miyim?

10.47
Her gün geçtiğim caddeden yine geçiyorum Peter,dün yanımda oturan adam yine yanımda oturuyor.Elimde yine Greziella var.Ezberledim artık çoğu cümlelerini.Ayağımda yağmura ve soğuğa rağmen Jane Austen ayakkabılarım var.Anneme görünmeden gizlice giydim.Soğukla inatlaşmak hoşuma gidiyor Peter.Evet ben deliyim!

11.20
Ben aksi biri miyim Peter?Niye shuttle'ı beklemek birtek bana batıyormuş gibi görünüyor.

11.45
Okuldaki işimi bitirdim,şimdi kütüphanede rafların arasındayım.İnsanların az olduğu tek yer burası.Galiba okulda en çok burayı seviyorum Peter.

15.45
Ders bitti,eve gidiyorum.Kulağımda İmogen Heap-Hide And Seek...Dönüp dönüp tekrar dinliyorum.Nefret edene kadar dinlemek niyetim.Karışma bana herkes gibi ne olur Peter!Bırak istediğimi yapayım...


18.47
Gün bitiyor benim için Peter.Daha fazla baş ağrısına katlanamıyorum.Annem yine ilaç kontrolü yapacak,Patulya yine doktora gitmem için söylenecek.Bense artık bıktım Peter!

22.42
Başımda bir torba buz,kulağımda Decembers Of love.Son satırlarımı yazıyorum Peter.Hoşçakal çocukluğumun en güzel anısı...



Hide And Seek:

Yorum Gönder

0 Yorumlar