Banner

Özgür cocuk!!!


Gecenlerde bir markete gittim.
Icersi epey bir kalabalik oldugu icin kasalarda da kuyruk vardi. Kasaya geldim siranin bana gelmesini beklerken yan taraftaki kasada bekleyen yasli bir kadin onun hemen arkasinda ise genc bir kadin ogluyla birlikte bekliyordu. Cocuk tahminen 6-7 yaslarinda var. Fakat öyle yaramaz ki yerinde duramiyor. Hopluyor, zipliyor, raflara asiliyor. özelliklede önlerindeki yasli kadini asiri derecede rahatsiz ediyordu. Kadinin arabasini itekliyor. Yasli kadin cocuga ters ters bakiyor ama nafile. Annesi ise hic bir tepki vermiyor.
Yasli kadin hani türk olsa eminim icinden bir La havle cekecek ama iste la havle cekemedigi icin o da almanca "herr gott" diye söyleniyor hani belki anne duyarda cocugu belki biraz dizginler diye ama nerdeee.
Annenin dünya umrunda degil.
Siradakilerin hepsi cocuga bakip bakip kafa salliyor.
Cocuk isi iyice abartip alisveris arabasini hizlica yasli kadinin bacaklarina dogru itince kadincagigizin cani yanidigindan olsa gerek bir hisimla genc anneye dönerek;
"Lütfen cocugunuza sakin olmasini söylermisiniz!!?" diye sertce cikisti.
Genc anne ne dese begenirsiniz;
"Hayir söyleyemem. Ben cocugumu özgür bir birey olarak yetistriyorum, onu yasaklarla
büyütmüyorum. O özgür iradesiyle kendisi karar verebilir neyi yapip neyi yapmayacagina"

Siradakiler hepimiz saskin saskin genc annenin bu sözlerini algilamaya calisirken hemen onlarin arkasinda duran genc bir delikanli, o sirada elinde bulunan su sisesini kücük cocugun kafasindan asagi bosaltiverdi.

Kücük cocuk saskin, anne de bir feryat genc delikanliya dönerek; "delimisin sen? napiyorsun?!!"

Delikanli hic bir sey olmamiscasina hafiften gülümseyerek gayet sakin bir sekilde;

" Benide öyle yetistirdiler. Özgür irademi kullandim bende"

Herhalde o kücük cocuk bundan böyle bu dünyada baska özgür insanlarinda var oldugunu asla unutmayacaktir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar