Banner

İt's alright,it's alright,it's alright!

Canım sıkkın ve yorgunum.
Sebeplerini söylemeyeceğim.
Sıkkınlığımı gidermek için uzun aradan sonra mutfağa girdim.Makarna yapmak için...Olabildiğince biber salçasını sosa boca edip pişirmeye koyuldum.Sosum bugün bana benziyordu.Acı biber salçası,sivri biber,nane,maydonoz...Kan kırmızısı sos arasından inatla yeşiller gözüktüler.Donmuş maydonoz, kesilmiş biberler...
İsteksizce yedim.Ağzımın içi sıcak acıyla doldu.İsteksizce haşlanmış makarna üzerine kızgın sosu yiyince canı yandı tabi.'Sen misin canımı yakan' dedi.'Sen de yan!'
Ağzıma küfürler doldu...Makarnayla beraber yuttum.
Dinlediğim şarkı bana inat 'right its alright,its alright' diyordu.'Ulan makarnana da acı sosuna da şarkına da...' diyesim geldi.Başka bir lokmayla onu da yuttum.
Lokmaları yuttukça sızı büyüdü ağzımda,damağımı hissetmez oldum.
İnadına yedim.
'Sen misin bana kafa tutan!'
Şimdi ağzım yemek borum midem bana sövüyor.Sövsünler!
its alright,its alright,its alright,its alright!!!


Yorum Gönder

0 Yorumlar