Banner

Turkcenin Yildizlari. [6.Uluslararası Türkçe Olimpiyatları sarki yarismasi]

Milli deger ve yargilarimizin hemen hemen ayaklar altina alindigi su dönemlerde öyle guzel bi sey kesfettim ki, daha önce göremedigim icin kizdim kendime.. Izlerken tuylerimi diken diken yapan bu Turkce Olimpiyatlari 2008 de yapilmis.. O kadar duygulandim ve o kadar onur duydum ki bu organizasyonu ustlenen herkesi cani gönulden tebrik ediyorum..
Onur duydummm....
Böyle köklu bir ulkenin insani oldugum icin her zaman gurur duydum..

Ne Mutlu Türkce ve Türkü sevdalisi olanlara..

Fazla söze ne hacet
Ve iste gönul dostlari..



Türkmenistan



Tacikistan



Azerbaycan




Rusya





Yemen



Mogalistan



Endonezya



Arnavutluk




Letonya



Kamboçya




Endonezya Mehter Takimina bakip utanin gencler, siz ingilizce hipoppa falan özenirken kendi öz kulturunuzu hice sayarken, dunyanin taaa öbur ucundan insanlar bizim özumuzu bizden daha cok sahipleniyorlar..

Tekbirrrrrrrr Ya Allahhhhh ..!!

Yorum Gönder

2 Yorumlar

GünCeraN dedi ki…
"Cehenneme giden yol, iyi niyet taşlarıyla döşelidir." derler. Sanırım "anlayan anladı".

Bu arada geçen sene 15. Türk Dünyası Çocuk Şöleni yapıldı, 16. şölen de yine bahara denk gelecektir inşallah.
éLLa Çiça dedi ki…
öyle mi, takip edicem haber verdigin icin saol.