Banner

Chanel, inciler, kirmizi sarap, C'est moi! [1950]



Gezindigim isvec sitelerinden birinde 'hangi yila daha cok yakisirdiniz' diye bir teste rastladim..

Cevap; " kesinlikle 1950 modasina ve yasam tarzina yakisirdiniz " cikti.

Aslinda böyle cikacagini tahmin etmistim.. Nostaljinin buyusune kapilip, kendimi o caglarda yasarken hayal ettigim cok olmustur. Belki de bu yuzdendir ki hic bi zaman cagin genclerine tam anlamiyla ayak uyduramadim. Hippi tarzlar, rock'n roll'lar, gunluk sevgili degistirmeler vs bana hep uzak kavramlardi. Kimileri buna örumcek kafalilikta diyebilir, ziyani yok.

Cool olmaya özen gösterdigim anlar olsa da, daha cok sade ve $Ik olmaktan yana kullanmisimdir tercihimi. Abartidan uzak, asil ve hanim hanimcik olmali bana göre bir bayan.
Reankarnasyon diye bi seyin var olduguna inansaydim sayet, 1950 yillarinda yasadigimi iddia edebilirdim gercekten.



Chanel,
C'est moi!
Asaleti simgeleyen inciler,
Kirmizi gul ve kirmizi sarap,
Fransiz stili giyim tarzi



Guftesi bestesi simdikiler kadar yavan ve basit olmayan, belki de aylarca, yillarca emek verilen, ruha isleyen o sahane sarkilar




Ölumune yasanan sonsuz asklar,

ve daha bir suru guzel sey..

Evet evet ben olsam olsam 1950 cocugu olurdummm... ;)
Siz hangi yilda yasamak isterdiniz veya kendinizi yakin hissettiginiz dönem hangisi?

Yorum Gönder

0 Yorumlar