Banner

sus pus.. geceye teslimken*




bir şarkıya takılmışsan. sözlerı çökmüşse üzerine..

işin zor.. işim zor farkındayım.. artık adam akıllı ağlayamadıgımı farkettım..
halım umutsuz farkındayım ama kaybolan her guzel an ıcın el degmemıs ruhlar yaratmaya calısıyorum caresızce..
ondan  bu ıcınden cıkılamaz durum ve ınsanların benı tanımaya cabalamaları..
yazık boşuna ugrasıyor bazıları..
bazılarıda ısrarla bende ki yerlerini korumakta ısrar edıyorlar..
.
.
ben herseyı unutup ruyalarıma sıgınmak ıstıyorum.
kımsenın benı anlamadıgını dusundugum her an'da aldanmak ıstıyorum kendıme..
ve bu öyle bır aldanıs olmalı ki..
öyle olmalı ki baka -kalmalı-yım..

ve ben cıdden saat tamda dört olmusken emın oluyorum ki;
kabuk baglamıyor kanattıgım hıcbır yaram..
hiçbir zaman geri dönmüyor kaybettiğim onca insan..
ben kendımı boşvermısken bır bünyem beni ne yapsın ki..
elinden ne gelir ki..
benim bugünlede sahide neyim var?
yine neryee cıktıgını bılmedıgım yollarda kendımı kaybedıyorum sankı zorunlumuş, buna seyın ıcınde çok lazımmış gibi..

hayat cok kuru sanırım, ıslatmak için bu gözyaşlarım..
burnumun direği.. sızlıyor..
daha önce hıc bılmedıgım kokunu özledim..
sneı buldugumda ki yaralarını sarmak ıcın, karsıma sapasağlam gelmeye calıstıgın zamanları yenıden hatırlamayı özledım..
kopamıyorum gecmısımden.. Tanrım!!..
hanı böyle olmazdım ben..
hani ben nereye gidersem gıdım hep yanımda benım kurtarıcım olucaktı..
binbir şekilde olsada.. olacaktı..
ıcım bır tuhaf..
anlam veremedıgım bır gergınlık hat safhada..
ama bır o kadarda kendımı guvende hıssedıyorum..
geceler kopsun gıtsın..
sıyah artık pesımı bırksın ıstıyorum..
hem belkide;

senin uzun kirpiklerin vardı.. yumuşak ellerin.. sana dokunduğumda terlerdi avcumun içi ateş gibi..seni kırdığım, üzdüğüm, belkide sinirlendirdiğim anları anımsayarak gözlerimi kapatırdım sımsıkı.. seni hayat ederdim düşlerimde.. kimbilir belkide...

6kasımikibindokuz
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar