Banner

kasımın beşi olmuşken*





aşk.. iyi güzelde..
tutku girince işin içine çaresiz kalıyor aşk..
geçmek bilmez saatler, hemencecik bitiveriyor..
bir kasık ağrısından öteye geçmiyor çoğu kişi için..
bazende birkaç saniyelik hazlar..
ama ötesi yok.. uzun uzadıya yaşatılamayan bir ton şey..
omuz omuza kalabalığa karışmak gibi aşk..
ağlamak gibi..
uzun uuzn ıslak sokaklar.. yada sımsıcak ısınmış sarı kumların üzerine basıpta hemen denize koşuvermek gibi birşey..
farklı tatları olan dudakları saymak bazıları için mesela..
başka başka ağrılar..
kiminin daha açığa çıkmayan saklı an'ları gibi bazende..
ama illa ki beyne hükmedemeyen bir his aşk..
ben tattım mı, yaşadım mı bilmiyorum..
ama inanıyorum ki yaşamadan ölmeyeceğim..
birgün benimmde sularım durulacak..
o filmlerdeki aşk'lara özenmesem bile ta içinde olacağım aşkın..

..

saat 12'yi çoktan geçmiş. küçük kız..
uyumalısın..

Küçücük yüreğim
Yorgun,Çaresiz;Yalnız
Vurunca kapımı aşk her uyandığımda
Yoksun Sen
Hergün bir damla yaş
Akar yüzüme vurur
Susunca şehir bak
Ben burdayım hala
Yoksun Sen


5/11'09





Yorum Gönder

0 Yorumlar