Banner

Bana göre blog yazmanın anlamı...








"Bir gönül yolculuğu" sloganı ile yola çıkan birmilyonkalem.com adresinin yazar kadrosunda olmama rağmen hiç yazı girişi yapmamıştım. Bir çok blogger arkadaşın yer aldığı bu platforma katıldığım için öncelikle mutlu olduğumu belirtmek isterim...

Bazen herşey çok gereksiz geliyor. Blog yazmak, kendime ait bir sitemin olması... Aslında blog olayının
hayatıma  hareketlilik kattığını, hatta yeni bir yön verdiğini söyleyebilirim. Kişisel yazılar yazdığım rahatyazar.com adresim geçtiğimiz ocak ayı sonunda hürriyet gazetesinde haber olduğu gün çok sevinmiştim. O olay sonrasında açık kimlikle yazılar yazmaya başladım. Ondan önce rahatyazar nickimi biliyordu herkes ve ben de rahatça istediğim olayı yazabiliyordum. Haber olunca özel hikayelerden çıkıp daha genel yazılar yazmaya başladım. http://www.gazeversite.com/ adresinin kadrosuna dahil oldum. Gazeversite:Üniversite öğrencilerinin oluşturduğu gazete formatındaki ilk ve tek site. Gazeversite için birçok ünlü ile röportaj ayarladım. Blogumun içeriği de birazcık değişti. Yine rahat yorumlar ama daha genel. Özel olayları anlatırken de kişi, mekan ve bazı önemsiz ayrıntıları değiştirerek yazıyorum.

Sanal aleme iz bırakmak güzel birşey. Herkes e-günlük/blog tutmalı. Takibe alınmak, yorumlanmak yaşananlara değer katıyor. Eskiden yaşadıklarını fotoğraflarıyla sayfalarında yayınlayanları eleştirirdim. Kendini sergileyenleri kınardım. Kınardım ama bir yandan ilgiyle okurdum. Merak duygusu herkeste var. Başkasının ne yaşadığı ile ilgilenmediğini söyleyenler en ufak ilginçlikte o olaya kulak kabartır. Çoğumuz magazine karşıyızdır ama ünlülerin nerede ne yaptığından istemesek de haberdar oluruz. Gazetelerin 2. sayfası renkli dünyalara ayrılmıştır.


Şu twitter olayını sevmeye başladım. İnsanların ilgisini çekecek bir konu yazdığım an reply (cevap) geliyor. Yakında sorduğum her sorunun cevabını alabileceğim yerler olacak bu sosyal ağlar. http://twitter.com/rahatyazar adresinden twitterıma ulaşabilirsiniz. Uzun yazılarımı okumaktan sıkılan arkadaşlarımın twitter sayfamı açıp okuduğunu öğrendim. İşe yarar değil; havadan sudan, ottan böcekten bahsetsem de gelen tepkiler saçmalıkları bile anlamlı kılıyor. Günümüz medyasındaki birtakım yazarların twitterda dedikodu  yaptığını ve sürekli saçmaladığını bilmiyor musunuz?



Birmilyonkalem.com blog yazarlarının oluşturduğu bir düşünce ağı. Umarım güzel projeler ve anlamlı yazılarla hep birarada oluruz. Günlük yaşamdan değişik hikayeleri burada yayınlamayı düşünüyorum. Birmilyonkaleme ilk yazım-yani şu okuduğunuz metinler- tanıtım amaçlıydı. Yepyeni yazılarda görüşmek üzere...
Tüm okuyucularımıza ve Türk-blog alemine hayırlı uğurlu olsun!

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Unknown dedi ki…
Hoşgeldiniz. Yazılarınızı bekliyoruz. Selamlarımla
BigaripWomen dedi ki…
Bende ne zaman yazıcaksın merak ediyodum :) Hoşgeldin.