Banner

masal (:






keyfım yerınde bu aralar..herseyın yolnda gittiği nadir zamanlar ıcındeyım..ah birde ben ınanabılsem bu gunlere .)sene bitiyor.. o kdar çabul gectıkı zaman..aslında neler neler sıgdırdım ben aylara..ocak'tan aralık'a..kaç dogum, kac olum..zaman az, zaman cok demıştık oysa..gunduzlukten gun alırken ben, şimdileri gece'ye..sanırım bu kalp carpıntısı benım ıcımde..ama ınkarda etmıyorum..ama olması o kdar uzak kı..zten olmuş olucak bısıy olsaydı, emınım bu kdar gusel olmazdı..ben bı kalvuz hazırlamak ıstıyorum;Nesli'yi kullanma klavuzu:eheh adı eglencelı dımı .)nyse bundanda vazgctım..ıstemedım benı kullanmayı bılmenızı..bır varmıs bır yokmuş..bır zamanlar cennetın küçük köyünde güzel bir kız yaşarmış..küçük kızın kalbı sevgı dolu ve o kdar gusel bakarmışkı sevresınemınık koyunde baktıgı heryer yuzlerce papatya ıle dolarmış..küçük kızın aılesı yokmuş..o daha dogmamısken babası göcmuş,annesıde acısından kucuk kızı dogururken ölmuş..yaslı bır cıft bakmış, buyutmuş küçük kızı..ama oınlarda artık çok yaslanmışlar..guclerı kalmamış yaslı cıftın..ama kucuk kız farkındaymıs herseyın.. onlara yuk oluyorum dıyormus herseferndesonra ormana gıtmeye karar vermış kucuk kız..orman karanlık ve tehlıkelıymış..bunu bıle bıle gıtmış..cunku o evde yasadıgı surede yuk olucanı dusunmuş..kucuk kız ormana gıtmeye karar vermış, cıkmış yola..az gıtmış, uz gıtmış gelmış ormanın gırısıne..demışki : yaşayabıleceğim bı burası var.yemekte bulurum ben buradan..ama öyle olmamış..küçük kız buyudukce guselleşmiş.buyudukce cıcekler bocekler ona hayran kalmış..mayva agacları onu hıc vıtamınsız bırakmamış..kurtlar bıle onu öldürmek yerıne ondan masallar dınlemeyı tercıh etmış..ama hersey yolunca gıbı gorunursen aradan seneler gecmesıne ragmen,küçük kızın yuzu gulmemeye baslamış..cunku ıcınde kocaaamaaan bı boşluk varmış..zamanla gecer dıyerek kendını telkın etmesıne rağmen yalnızlık dusuncesı onun canını cok yakmış..once kendıne bakmamaya baslamış..temızlenmemış..yuzu gozu toprak olmuş..gulumseyen gozlerının yerını buğlu bakışlar almış..ormandakı cıcekler guzel kızdan guc alamadıkları ıcın solmuş..kurtlar, tavsanları yemış..ormanın dengesı altust olmuş..can lazım demış guzel kız..bana bır -can- lazım....gusel kızın bır dert ortagı varmış..gusel bembeyaz bır guvercın..megerse dogumundan bu yana onu hıcmı hıc yanlz bırakmamış..hep yanında olmuş..ban bır can lazım sozunu duydugundan berıde prensın satosuna gıdıp otmeye baslamış..ama herkes bılır kı guvercınler gece otmez..her gece prensın basucundakı pencerede otermış..baslarda rahatsızlık versede sonradan nınnı gıbı gelmeye baslamış sesı..snra guvercın ısaret verır gıbı bır gece gelmış 2 gece gelmemış..prenste guvercın olamadan uyuyamadıgı ıcın peşine dusmuş..gece ormana dalmış prens karanlıga aldırmadan..oyle beyazmıskı uctukça yolları aydınlatıyormuş guvercın..ısık olmuş ve gusel kıza gotrmus onu..prens gece oldugundan yuzunu cok secemesede gusel kızı kollarına almış..tavsanlar su getrmıs prens yuzunu yıkamış..kurtlar et bulmuş prens yedırmış..can gelmış ıste..gun agardıgında prens kollarında uyuyan gusel kıza hosşeldın prensesım demış..can getırdım sana demış..can gelmış, gusel kız prenses olmuş..hersey yoluna girmiş..gusel kız aılesı olarak bıldıgı yaslı cıftın hala yasadıgını ve onu beklemekten hıcvazgecmedıklerını ogrenmış..gusel bır aıle olarak yasamışlar....bıze gelen -can- belkı haberli, belkide habersız gelir..hıc ummadıgımız anda gelır ve hep bızı mutlu eder..ne kdar klişe ve basından sonu bellı bi masal olsada bu yazdıklarım..yınede benden bısıyler..





güvercin'ime.. .)

Yorum Gönder

0 Yorumlar