Banner

gerçek olan tek şey'im..

..içimi acıtan olaylar vardı.oysaki ben çoktan hafızamdan sildiğimi sanmışken yaşanmışlıklar hep bir fotoğraf gibi zihnimde dönüp duruyorlardı..filmler..kokular..renkler..görüntüler..balonlar.. neden ben her unutmak istediğimde bazı şeyler zihnime daha çok kazınırdı ki sanki.. acı ama gerçek..doğru yada yanlış.. aylar geçmiş oysaki ben yaşama döneli.. neden gitmek istemiştimki buralardan ? hatırlayamıyorum .. bunu dersem yaşan olur.. söyleyemedim dersem yalan olur. 'hiç hesapsız çılgınca seni seviyorum'..bak işte yine araya bişey girdi..nerde kalmıştım..ölmek istedim.. denedin başardım... ama sonuç benim için hüsran.. yine beceriksizliğim tuttu ve yine canım tatlı çıktı.. - ben kötü bişey yaptım!hastaneye götürün diyip yığıldım o çaresiz şirket tuvaletinde..apar topar kaldırdılar..hatırlıyorum..sonra sarı.. sarı 4 tekerlikli bişe.. hava souk.. zaten içim çekilmiş..o soukta saçlarımın arasından ter aktığını anımsıyorum.. sonra bir kalabalık var.. hayalmeyal aklımda.. sonra mavi botlarım..sedye.. şeffaf bir hortum..ve şiddetli bir titreme..başımı duavara yaslıyorum..yanımdaki arkadaşımın kollarına düşüyor başım...gözlüklü pekte şirin bi hemşire.. başımı sla çevirmemi istiyor. eğer dik tutaram hortumun karaciğerime deyeceğini bununda canımı daha çok acıtacağından bahsediyor.. uğultular var kulaklarımda.. acil servisin o cehennem yeri kalabalığı..ne olduğunu anlayamadan çaresiz kabul ediyorum.. - derin bir nefes al şimdi diyor gözlüklü hemşire kız.. ağzımı açıyorum nefes almak için.. derken... içimde itiyor onu.. yutkunuyorum bir ara.. karnıma kadar inmiş.. boğazım acıyor.. hissediyorum içimde birşey var.. sonra 2,5 lt'lik su istiyorlar.. hemşire kız once içime su vereceğinden bahsediyor yanımdakilere.. duyuyorum ama titremem artıyor.. sonra çekeceğini ve en sonda hortumdan ilacı içime geri vereceklerınden.. yüzüm bembeyaz.. öyle diyor yanımdaki arkadaşım..sol elimden tutuyor..sağ elime kelebek takmışlar.. ve birde serum.. normalde olsa aşı olurken çığlık atan ben.. hissetmemişim bile.. titriyorum.. zangır zangır..sol el bileğimdeki damardan kan alıyorlar ilk.. ilk test için....

-ilk test devamı sonra..

Yorum Gönder

0 Yorumlar