Banner

Efsa... Silüet



Geldim yanına...!
Silüetimi indirdim.
Benim dediğim bir adamın evine.
Bir önceki sevişmenin kalıntıları ile dolu izlerini
ve başka bir bedenin kokusunu taşıyorken baktı suratıma!
Kan(a)mazdım...
Zorla ayırıp gölgemi o evden;
Gittim...

Biliyormusun BEN;
Başka kollarda,
başka yüzlerle,
başka bedenlerle
sen diye sevişiyorum...
artık...
pişman mıyım...?
biraz...
Sadakat de ihanetti değil mi sevgilim?
Tıpkı bana söylediğin gibi!!!


~~~~~~~

* Bir sürü taslağı olup, hikayelerini sonlandıramayan Efsa...


Yorum Gönder

4 Yorumlar

BigaripWomen dedi ki…
Sonlanmamış haliyse bu..Off efsa feci yazıyosun.
efsa dedi ki…
Bir çoğu böyle bekliyor işte... Sonlanmamış hayatlar, sonlanmamış hikayeler.
AYKIZ dedi ki…
efsa..şiir güzel...sözcük "silüet" olacak..hayal-meyal görülen anlamında..neredeyse varla yok arası gibi..bir tür görüntü imajı gibi...sevgimle..taslaklar yapabilen bir gün mükemmel bir eser yapacaktır...umudunu yitirme :))
efsa dedi ki…
Aykız teşekkürler hemen düzelteyim buradan. :)