Banner

Efsa... Öğretmenin Kimdi Senin?



Hani dedik ya hayat öğrenirken öğretir diye. Sen ne çok şey öğrettin bizlere. İlklerimde oldun... İlk kutladığım öğretmen yine sen oldun mesela. Yaptıklarını okuyup, dinleyip ilk hayran kaldığım insanda sen... Sene 2009... Arkadaşlarımızla bir olup, bir kampanya yapalım istedik öğretmenler ile ilgili.(Öğretmenin Kimdi Senin?) Ve ben Geçen sene yazdığım bir yazıyla, seninle başlamak istedim bu kampanyamıza.



"HERŞEYE RAĞMEN SAYGI İLE ANIYORUZ SENİ. BİLİYOR MUSUN? KIZIMIN BİLE İLK ÖĞRENDİĞİ ŞARKI İZMİR MARŞI İDİ. BİRÇOK İNSAN MİNİ MİNİ BİR KUŞ DERKEN BENİM KIZIM "YAŞAAA MUSTAFA KEMAL PAŞA" DİYORDU PELTEK PELTEK.
VE ŞİMDİ ANAOKULUNDA, YENİ YENİ ŞİİRLER ÖĞRENİYOR. KARŞIMA ALIP YAPTIĞIN İNKİLAPLARI BİLE ANLATTIM GEÇENLERDE. KIYAFET VE YAZI DEVRİMİNE ŞAŞIRDI EN ÇOK. GÖZLERİNİ KOCAMAN AÇIP BANA MOR VE PEMBE DE GİYEMEZLER MİYDİ DİYE SORUŞU VARDI Kİ SORMA... SEN HEP İÇİMİZDESİN ASLINDA, SENİ YAŞATMAYA ANT İÇTİK SENELERCE, YAŞATACAĞIZDA SÜREGELEN NESİLLERCE...

ANNEANNEMİN SESİNİ DUYAR GİBİYİM. KENDİSİ SENİN SÖZÜNÜ DİNLEYİP, OKUMUŞ VE TÜRKİYE DE Kİ BİR İLİN, İLK BAYAN ÖĞRETMENLERİNDEN BİRİ OLMUŞ... BÜTÜN ÇOCUKLUĞUM BOYUNCA ONUN SENİN HAKKINDAKİ SORULARINI ŞIP DİYE BİLMEKLE GEÇTİ. SENİ ANLATIRDI BİZE ÖNÜNDEN O HEYBETLİ HALİNLE GEÇİŞİNİ... ÇOCUKMUŞ O ZAMAN KENDİSİ DE. AMA HİÇ UNUTMAMIŞ, UNUTTURMADI DA.

KIZIMIN 29 EKİMDE EZBERLEYİP OKUDUĞU VİDEONUN KAYDINI YAYIMLADIM YİNE GEÇENLERDE. 5 YAŞINA BİLE GİRMEMİŞ BİR ÇOCUĞUN AĞZINDAN, KIZIMIN AĞZINDAN ADINI DUYACAĞIM. VE HAKLI GURURUNU YAŞAYACAĞIM.


Yukarıdaki resimhttp://www.veataturk.com/resimler.asp?islem=resimler&id=19 dir. Yine buradan Atatürk' ün belki bir ihtimal görmediğiniz resimlerine ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

BigaripWomen dedi ki…
Eline, yüreğine sağlık canım..
efsa dedi ki…
Teşekkür ederim hepimizin...
Erhan Tığlı dedi ki…
Öğretmen bir ışıktır, çile çekmeye alışıktır,yaptığı iş cehaletle savaştır; doğruyla iyiyle güzelle barışık, mesleğine aşıktır.
sedat dedi ki…
Öğretmenlik gerçekten zor bir meslek fakat atanamayan öğretmen olmak daha zor bir mesele 200 bin öğretmen atama beklerken şubat ayında atama yapmayacağım diyen bir milli eğitim bakanı düşünebiliyormusunuz ? İhtayacımız yok diyor sayın bakan fakat milli eziyet bakanlığı taşeron firmalar gibi ucuz öğretmen çalıştırıyorlar bundan haberiniz var mı ? Sayıları 70 bin kadar olduğu söylenen ve 400-500 tl ye çalışan eğitim fakültesi mezunu bile olmayan bu kadar insan diğer atama bekleyen öğretmenlerin haklarını yemektedirler.Doğu Anadoluda birçok yeni okul açılıyor fakat başlarına öğretmen vermedikleri için dersler ya boş geçiyor ya da ücretli öğretmenlerle dolduruluyor sonrada doğuda eğitim neden kötü diyoruz,öss de neden öğrenciler 0 çekiyor diyoruz sebebi açık ve net öğretmen atamıyoruz