Banner

..



sonunu bile bile yaşama.
yaşama işte çık git burdan.
ama ımkansız bu ben bile inammıoken.
neler dıyorum ben aman allahım.
ama daha çıldırmadım, eşiğindeyim..
herşey gereksizken bi benmi olmalıyım illaki.
arkadaş..arka-daş..
biçou arkamdan vurmaya meyilli.
adları değişsin. 'arkadaşım' yok ki benm. kimim var ?
aşik oldugum bı adamm mı ?
hayır..
o zaten hiç bnm olmadı ki..
sıkıldım yeniden..
yine, yeniden..
yalan söylemek istemiyorum artık.
sıkılmadınız mı benden duyduklarınızdan..
yazmalarım yanlıs.
yazmalarım çalıntı..
aynı bnm gıbı..
ben aslında hiç olamadım.
ve sen sonunu bıle bıle yapma.
okuma bunu..
hayat adil değil..
çekilmez..
ama varız..
geçenlerde yakın bir tanıdığım aradı.
başı dertteymiş..telaşlandım..
ama sebebim vardı.
ona dedım ki 'bana bu sorumluluğu yukleme' ama o benıde kendı gıbı kandırdı..
şimdi şimdi aklıma başka şeyler gelio ki bnce hepsi bi palavra* tıpkı onun hayatı gibi bnm hayatım gibi..
inandım*
çünkü bunu istedim o an.
nyse çıkarttım onu şimdi şimdi hayatımdan..
inanılmaza inandım ve cıktı gitti o an'dan itibaren..
darmaduman bi krallığım var benim.
ama bana ait olmayan (:
bana ait ne var ?
ne yok ki ?
biri beni gerçekten uyandırsın uykumdan**
yoksa yeniden elimi ayağımı çekmeye başladım herşeyden..
bana ulaşmaya çalışmayın bu aralar
olur mu ?

POSTED BY *caliope

Yorum Gönder

0 Yorumlar