Banner

biraz*




Cok uzaklaştım..

Bol bol kendımden köşe bucak kactım..
Kısmeye soyleyemedıklerımı bır bır bırıktırmeye devam ettım ..
Haftalar sonra sacmalamaya devam etmek ıstedım
Masallarla uyudum..
Zorlandım çoğu zaman konuşurken..
Sarılmak istedim bazılarınızı boynuna sımsıkı..
Bazılarınzdan bırkaç kat daha fazla nefret ettım..
Ve devam ettım her gune uyanmaya..
Cok sevdım, sevdıgımızı sandım bırcogunuzu..
Ozledım bagrıma bastım yada ne kdar ustunköru sevdıgımı anladım bazılarınızı..
Neden yanında varoldugunuzu anladım.. neden zamanından once buyudugumu bırkez daha.. birkez daha anımsattım soğuk bakan gözlerime..
Kapının her acılısında basımı savaşca sola cevırmeyı ve çaktırmadan bakmayı öğrendım yabancı her gelen yeni yüze..
Ağladım ben işten eve gelırken cogu gun..
Stresimi cıkarttıgım her defasında canımı acıtan onlarca kısıden alamadom hırsımı ruhumu kanattım ..sacma sapan zamanlarımda oldu, hıc bıtmesını ıstemedıgım anlarımda..
Arada kaldım yıne..
Ne aglayamayı bilebilim adam gıbı, ne de..
Ne de..
[..]
Yağmur yağıyordu seni beklerken..
İçime dolarken hüzünlerin damla damla ben sen gelmeden sana taşıyordum..
Sen suskunluğunla gelıyordun adım adım,
Ben imkansızlıgınıla senı ıstıyordum..
Olmadı yığıldı kaldı bedenlerimiz bir tiyatro sahnesinde..
Beyaz yalanlar, siyah masallara ne zaman dönüştü anlamadık ki..
Anlatamadık en güzellerini..
Birbirimize sakladık; ama anlatamadık..
Anlatamadım ben zaten çoğu zaman derdimi..
Dedim yoktu, ama dertsızlıgım mı coktu kı benı bu hale getirebildim..
Uçlarım kanıyor, başım ağrıyor ve ben haftalar sonra saçmalıyorum yeniden..
Benim hayatıma gel dediğimi hatırlamıyorum..
Benimle kal lafımıda..
Sen istedin geldin..
Bir kez daha.. şimdi son kez daha gelme üstüme..
Ben senden daha hafifledım senınle görüşmeyelı..
Kavgalarımdan sıkıldım, bilirsin sıkar aynı seyler benı..
Yerine hayal kurmayı ödünç aldım..
Yapmamalıyım dediğim herseyı yaptık..
Zamanında aşık olmamalıyım dediğim birçok kişiye olduğum gibi..
Bile bile içimi kanırttıgım zamanlardaki gibi..
Aynen yine saçmalayan bir yüz..
Karşında benim gibi olabilseydim ya..
Eskiden severdim gülüşümü şimdilerde..
Bazen seversin bzen sevmezsin işte beni..
Benim hiç olmadığımı ve neden hayatına geldiğimi anladığın gün bir anlam kazanmayı başarabilirim.. belkide..
Başarabilirim.

Tindersticks’ dinlemekten nefret etmek istiyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar