* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Sıradışı Yemek Tavsiyem: meandmuesli


Yazılarım da pek çok tavsiye vermeme rağmen çok nadiren yemek tavsiyesinde bulunurum. Bugün size bir yiyecek tavsiyesinde bulunacağım fakat alışık olduklarınızdan değil. Son derece pratik ve doyurucu bir yemek. Ne zamandır satışta bilmiyorum ama ben yeni keşfettim. meandmuesli markalı müsli, son derece doyurucu nefis. Pratikliğine gelince ise, seyahat ederken ya da şehirde gezerken çantanıza alıp, dilediğiniz zaman ve yerde yiyebileceğiniz bir ürün ve ambalajının olması harika. Kuru yenilebildiği gibi, süt ve yoğurt ile karıştırarak da yenilebilen bu ürün, içine süt ya da yoğurt ekleyebileceğiniz son derece kullanışlı bir pakete sahip. Ben bu ürünü Starbucks'tan aldım. Başka nerelerde satılıyor bilmiyorum fakat bilmemize de gerek yok çünkü, markanın web sitesine girip evinize sipariş edebiliyorsunuz. Üstelik, web sitesinde, hazır ürünlerin aksine, kendi istediğiniz tahıl, kuru meyve ve kuruyemişleri karıştırıp, kendi müslinizi oluşturabiliyorsunuz ve evinize getirtebiliyorsunuz. Tabi ki web sitesinden aldığınız ürün daha büyük oluyor.
Ben bu ürünü ilk gördüğümde bir kaç tane aldım ve gezinirken hep yanımda taşıdım. Her acıktığım da kolayca yedim. www.meandmuesli.com adresine girip kendi müslimi yapmayı da deneyeceğim.

Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +