* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Güzel günler görecek miyiz çocuklar?



Dini, dili, ırkı farketmiyordu hani? Hepimiz kardeştik?
Ağzımıza pelesenk olmuş cümlelerden bu en yalanı! bu vicdansızlık olanı, merhametsiz olanı!

İnsanlığımızı parti yandaşlığına mı kaptırdık anlamadım ki?
Solcuysak sağcılar ölsün mü? (misal tabi)

Bu sen/ben kavgası değil.

Bu, bu dünyada haksız yere..dil, din, ırk yüzünden..siyaset denilen o keşmekeş yüzünden..özetle para yüzünden..
Bir tane değil binlerce insanın ölmesi demek.

O'nlar ölürken..haksızlığa uğrarken..kurunun yanında yaşda yanarken..öylece durup seyredilmesi demek.

Bu, haksızlığı yapanlarla, ses çıkarmayanların neredeyse eşit olması demek.

Bu yazı da sadece tek bir yerden ibaret değil.

Günlerdir gündemi takip etmemekle beraber(ki pek etmem de) facebook'tan, ordan, burdan anladığım şu; Yine birileri çocuk/yaşlı, suçlu/masum, kadın/erkek ayırmadan insanların ölmesini emrediyor.

Evet, siyasi stratejilerinizi..
Kendi devletiniz için  gelecek kaygınızı..
'Nasıl daha karlı çıkarım?' planlarınızı..Anlıyorum.

Anlamadığım, anlayamadığım şu;
"Hakettiler"
"Amaan hergün dünyanın birçok yerinde binlerce insan ölüyor ne yapalım yani?"
söylemleriniz..

Bu vb. sözleri duyunca ben, anladığım tüm şeyler için, sızlayan kalbim için kaç defa ve ne şekilde Rabbim'e şükredeceğimi bilemiyorum.

Nerede, ne şekilde, hangi sebeple olursa olsun.
Savunmasız bir insanın öylece öldürülmesi 'sizi bilmem ama' benim vicdanımı sızlatıyor.

İnsan'ın başına gelmesiyle, birinin başına gelenlere elinden birşey gelmemesi hali varya hani..
Oradaki insanların yerine koyuyorum kendimi, birgün haksız yere öldüğümü birileri haykırsın isterdim.
Çünkü ölümden ne şekilde olursa olsun korkacak insanoğlu.
Vur emrini verenlerde birgün toprak olacak.

Neden öldüyse onca insan, ne kazandılarsa katilleri..
Hazmedemiyorum!

"O iş öyle değil"
"Ne planlar dönüyo ohoo"

vs.. cümleleri

Görmüyorum, duymuyorum, bilmek istemiyorum.
İnsan hayatını önemsizleştiren hiç bir iyi niyetli! yaklaşımınız umrumda değil.

Diş'e diş..
Aynı eşitsiz şekillerde ölmelerini dileyemiyorum bile.

Ben Allah'ın kuluyum.
O'nun merhametine inanıyorum.
O'nun peygamberinin merhametine inanıyorum.

Kendim için istemediğim hiçbir şeyi, bir diğer kulu için istemiyorum. 
İsteyeni, hoşgöreni, görmezden geleni, yardım edeni kınıyorum.

O'nlara benzemekten öyle korkuyorum ki.
Kalbimin katılaşmasından ve görmezden gelmekten.

Belki tek başıma bu zulmü durduramam, durdurmak isteyen insanların arasında olduğumu belirtmek için yazdım.

Ve bu yazıya siyaset, din, dil, ırk bulaşmadı.
Kim, nerede, savunmasız bi şekilde öldürülürse vicdanım sızlıyor..

İyi ki!

Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +