* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Bloga yazı yazdım. Ne de güzel saçmaladım :)


Henüz 27 yaşındayım.
Mutsuz biri olmadım hiç, neden diye sorgulamadım.
Mutlu olmama yetecek kadar iyi bir hayata sahibim.
Şimdilik.

Zamanın ne göstereceği konusunda biraz tedirginim.
"Böyle gelmiş, böyle gider" diye düşünmedim hiç.

Hastalıklar, üzüntüler, ölümler de gördüm.
Ya hafızamız acıları ilk anda olduğu kadar sıcak tutsaydı..

Bir başkasının başedemeyeceği sıkıntılara gülüp geçtim.
Bir de diğerleri için sıkıntı sayılmayacak meselelere kafa patlattım.
Sabrın göreceli olduğuna ikna oldum.

Gülümsemekten zarar görmedim.
Ağlamaktan da öyle tabii, şu boğaz acısını saymazsak :)

--

Çok düşünceli biri olmadım.
Anneme hiç benzeyemedim mesela :)

İnsanlarla iletişimim iyi onu biliyorum, ama arkamdan konuştuklarını da biliyorum.
Ben de konuşuyorum da ondan.

Eleştirsem de, kızsam da bugüne kadar nefret ettiğim kimse olmadı.
En çok bunun için seviniyorum.

Ve seviyorum tanışık olduklarımı, şartsız, şüphesiz.
Yani hiçbir davranışları, sözleri engel değil sevmeme..Anladım.

Sevgi pıtırcığı bir insan olmamın nedeni, henüz hiçkimseden nefret etmemiş olmamdan geçiyor olabilir :)

İyi niyetin suistimal edildiğini düşünenlerdenim, ki bende ettim belki emin değilim.
Ama kasti, planlı hiçbir davranış sergilemedim bugüne dek ondan çok eminim.

He konuşurken asıp keserim çokda havalıyımdır falan, ama anca teoride kalır hiç pratiğe döktüğümü bilmiyorum :)

Hayatım boyunca bir kaç kez hakarete varan cümle kurdum.
Ama çok pis damarıma basıyolar aga. Yoksa hakikaten kalp kırmaktan korkarım.

Korkularım arasında, anlattığım şeyin karşımdakinin algısına göre şekil alması var ki evlere şenlik.
Görüştüğüm samimi olduğum insanlara kendimi açıklamaktan çok yorulurum. Bıkarım. Bezerim.

--

İnsanların değişebileceğine en çok inananlardanım.
Belki de en çok kendim değiştiğimden.

Tabii bu değişimin kendimce olumlu olmasını dilerdim, ne yazık ki olumsuz yönde değişiyorum gün geçtikçe.

--

Asıl mesele bencil ve zayıf hafızalı olmamdır.
Bencilliğimi seveyim :)

Ama hakikaten şu hafıza meselesine çok kafam takılıyo, neyseki hemen unutuyorum :)

Ho hoo bu yazıyı da neden yazdım acaba.
Aslında daha çok yazacak şeyim vardı da konu dağıldı işte hafıza durumlarından felen.

Yok aslında şu Suskunlar'ı izlerken İbo'ya zırladım, gazamı geldim nedir aynı havada yazı yazasım geldi neyimeyse artık :)

Başa dönüp okumadan, neler saçmaladığımı görmeden yayınlayıp sıvışırım :)

Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +