* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

İbretlik Yeşil Biber!!!

Bugüne kadar bir çok haberde gördük; üzerinde arapça Allah yazan bir sürü



Ben de dün yemek yaparken inanılmaz bir mucizeyle karşılaştım. Hemen telefona sarıldım ve bunu fotoğrafladım. Telefonum eski bir telefon olduğu için görüntü kalitesi kötü fakat mucizeye sizler de tanıklık edebileceksiniz. Peki neydi bu inanılması güç olay?

Yemek yaparken tepe kısmını kestiğim yeşil biber, barışın varlığına ve kutsallığına bir işaretti!




Evet, soldaki benim çektiğim fotoğraf, sağdaki ise evrensel olarak barışı sembolize eden simge... Ve bu yeşil biber barışın varlığına, kutsallığına ve kudretine işaret eden yüzlerce delaletten yalnızca bir tanesi. Fotoğrafı çektikten sonra biberi kaptığım gibi sokaklara koştum ve bu konuda ne düşündüklerini halkımıza sordum. İşte vatandaşın yorumları:


baykusedebiyati.blogspot.com

Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +