* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Aşk Kabulleniştir



Korkmuyorum gelecekten...
"Geleceği varsa" diyorum,
"göreceği sen olurdun elbet..."
.
.
.
Ve adım adım ilerliyorum gecede. Kainatta bir suskunluk var, bir durgunluk gecede. Ölüm merasimindeyiz sanki...
Tasdiklercesine yüzüme bakıyo her biri . Harfsiz kelimesiz "elvedalar" yankılanıyor.
Geç farkediyorum boynuma geçirdiğim "şey"i. Bi o durmamıştı zaten,zamanda duruyor sonunda . O bana ait filmi hazırlaya dururken, çıkıyorum 3 ayaklının üstüne BİR KEZ DAHA... Kendi varlığımdan, kendimin geçtiği hatırlatılıyor, "Boynunu uzatan sendin,boynunda ki o 'şey' için kendini suçla..."

"Evet " diyorum... " 'aşkı' geçiren ben oldum boynuma. "Dudaklarımdan süzülen son bir kaç kelime ve gözlerim artık kapanmak üzere....
"Bu halim ne birine yapılan sitem, ne ölümü ikram eden 3 ayaklıya serzeniştir... 'Aşk' bu....Herşeyi en baştan kabulleniştir... "


Reklamlar

Bizi de Okusana ;) × +