Sessiz Çığlıklarım...! -3-



-Bazı insanlar gerçekten SADECE görüntüde insan..Yoksa İnsanlıktan zerre kadar nasiplerini alamamışlar..Yalanları kadar taş düşsün başlarına!


-Organik yiyecekler yememiz öneriliyor ama İstanbul'un orta yerinde sütün doğalını ,meyve sebzenin organiğini nereden bulacağımızı  düşünen yok!


-Çok zengin olsam daha çok insana yardımcı olurdum diyen dostuma ''Bunun garantisini verebiliyor musun''diye sordum .Çok para şaşırtmasın!


-Sadece SEV


-En son ben mi gördüm bilmiyorum ama harika bir site..Sanal Müze gezisi ..Bir bakın derim.. http://360tr.com/


-Küfür edenler, lütfen Cennet anaların ayakları altında sözünü hatırlayın ve kızdığınız zaman analara küfretmeyin


-Diğer yarınızı bulduğunuz zaman o mutsuzken siz de mutlu olamıyorsunuz.O bir şeye üzülmüşse onu mutlu etmeden normale dönemiyorsunuz


-Bazı insanlar beni ürkütüyor cidden çok garip davranışlarda buluyorlar.Şakaları bile ürkütüyor ,bol miktarda tuhaflık içeriyor çünkü


-Din hakkında olur olmaz konuşmasa keşke herkes..Bilgimiz olmayan konularda susmayı da bilmek erdemdir!


-Kadınlar sıkıldıkça saç renklerini değiştirirmiş(!) Biliyordum ben de bir gariplik olduğunu !Ben sıkıldıkça bloglarımın temalarını değiştiriyorum..


-Her daim bunalım takılanları kıskanıyorum (!) Hiç değilse bunalım durumlarda benim kadar sıkılmıyorlardır 


-Kim olduğumdan çok nasıl biri olduğum önemli diye düşünüyorum arkadaşlıklarımda ve dostluklarımda


-Tüm riyakarlara #karsıyım Allah aşkına sevmedikleri ,iyiliğini düşünmedikleri insnlara numara yapıp kendilerini komik duruma düşürmesinler!


-Yeni bir ürün çıktığı zaman sanki almaya mecburmuşuz gibi reklamları gözümüze sokmalarına gıcık oluyorum.Kampanyalar da cabası..


-Bazı insanlar neden tv ye çıkıp kendilerini rezil ediyorlar .Üzülüyorum (yetenekSİz sizsiniz)


-Kara Lahana Yemeği ve Mısır ekmeğinin tadını bilen ve seven kaç kişi var acaba burada?


-Bazı insanlar gerçekten SADECE görüntüde insan..Yoksa İnsanlıktan zerre kadar nasiplerini alamamışlar..Yalanları kadar taş düşsün başlarına!


-Organik yiyecekler yememiz öneriliyor ama İstanbul'un orta yerinde sütün doğalını ,meyve sebzenin organiğini nereden bulacağımızı  düşünen yok!


-Çok zengin olsam daha çok insana yardımcı olurdum diyen dostuma ''Bunun garantisini verebiliyor musun''diye sordum .Çok para şaşırtmasın!


-Sadece SEV


-En son ben mi gördüm bilmiyorum ama harika bir site..Sanal Müze gezisi ..Bir bakın derim.. http://360tr.com/


-Küfür edenler, lütfen Cennet anaların ayakları altında sözünü hatırlayın ve kızdığınız zaman analara küfretmeyin


-Diğer yarınızı bulduğunuz zaman o mutsuzken siz de mutlu olamıyorsunuz.O bir şeye üzülmüşse onu mutlu etmeden normale dönemiyorsunuz


-Bazı insanlar beni ürkütüyor cidden çok garip davranışlarda buluyorlar.Şakaları bile ürkütüyor ,bol miktarda tuhaflık içeriyor çünkü


-Din hakkında olur olmaz konuşmasa keşke herkes..Bilgimiz olmayan konularda susmayı da bilmek erdemdir!


-Kadınlar sıkıldıkça saç renklerini değiştirirmiş(!) Biliyordum ben de bir gariplik olduğunu !Ben sıkıldıkça bloglarımın temalarını değiştiriyorum..


-Her daim bunalım takılanları kıskanıyorum (!) Hiç değilse bunalım durumlarda benim kadar sıkılmıyorlardır 


-Kim olduğumdan çok nasıl biri olduğum önemli diye düşünüyorum arkadaşlıklarımda ve dostluklarımda


-Tüm riyakarlara #karsıyım Allah aşkına sevmedikleri ,iyiliğini düşünmedikleri insnlara numara yapıp kendilerini komik duruma düşürmesinler!


-Yeni bir ürün çıktığı zaman sanki almaya mecburmuşuz gibi reklamları gözümüze sokmalarına gıcık oluyorum.Kampanyalar da cabası..


-Bazı insanlar neden tv ye çıkıp kendilerini rezil ediyorlar .Üzülüyorum (yetenekSİz sizsiniz)


-Kara Lahana Yemeği ve Mısır ekmeğinin tadını bilen ve seven kaç kişi var acaba burada?

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.