* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

iki kere 12 mesela,15 artı dokuz,umurunuzda mı? 24 genci bir gecede toprağa koymuşuz!

bu gün ölseydim...
alya'nın yaptığı sütlü kabak tatlısının üstündeki cevizleri yiyemeden
elma şekerinin çizdiği yumurta kafalı cocuğun ne cok bana benzediğini göremeden
bakamadan sevgilin gözlerine bir kez aşkla
muhteşem yüz yılın yeni bölümünü seyredemeden
göremeden cocuklarım olduğunu
akşamın karanlığı farkedemeden
yeni bir şarkı dinlemeden
yada güzel bir kitap okuyamadan
bu gün olseydim
bir hiç için
arkamda bıraktıklarıma son kez sarılamadan
hazır yoğurtların kaymakları kağıt peceteden yapılıyormuş deyip şerynin payını bi lokmada yutmadan
italyaya gidemeden
ve murat bozu taciz edemeden
bu gün ölseydim
bu kadar sıradan olan ne varsa önemli olacaktı
bu gün olseydim
benimle birlikte 23 kişiyle beraber
parçalanan bedenim dağılsaydı karanlık gecede
kanımla bulansaydı yurdun toprakları
2 kere 12...
3 kere 8
15 artı 9
sıradan bi rakam gibi geçseydi sayımızı ajanslar
sırıtarak tvden basımız sağ olsun deseydi başkanlar
beni 23ü tamamlayan basit bir rakam gibi basssalardı kuşe kağıda
ve kimse cıkarmasaydı sesini
bu gün ölseydim...
öldüğüm birilerinin cebine kar kalırdı.
eğer öleceksem illa
dedemin ajansı dinlerken ellerinin titrediği,kalbinin üzüntüden sıkıştığı
anneannemin her şehit için lokma döktüğü
annemin göz yaşlarının yasin suresine damladığı zamanlarda ölmek isterdim.
bu gün ölseydim bende 24 şehitle birlikte
sözün bittiği yere gider anardınız beni bıçağın kemiğe dayandığı yerde kınardınız terörü
sonra evinize döner sigara zammından dert yanardınız
bu gün ölseydim
öldüğüme değilde sizin için öldüğüme üzülürdüm neden dersiniz?
inan hiç biriniz bir damla şehit kanına değmezsiniz...




Bizi de Okusana ;) × +