Onun bana ne yaptığını siz hiç bilmeyeceksiniz?

Onun bana ne yaptığını siz hiç bilmeyeceksiniz?
Siz hiç bilmeyeceksiniz bunu, çünkü bilseniz de inanmazsınız. Çünkü babalar oğullarını affetmezler. Çünkü acımazlar oğullarına ve kapatıp ışıkları kimseciklerin ruhu duymadan yataklarına uzanırlar. 
Oğullarının yatağına...

Benim yatağım iki kişilik değil ve ben kapı kapalıyken uyuyamam. 


Bu benim hikayem
kimsenin değil ve kimse için ölmedim.
Kimse için yaşamadım da.
Çünkü babam kendi için öldürdü beni.
O beni seçti bunun için
ve onun için hiçbir şey olmanın dışında
Her şeydim.

Bütün suçlular ondan korkarlardı,
 melekler dahi…
Odamın duvarları kırmızı olsun istemedim
ama babalar oğullarını affetmezler.

Uzun süre sustuğumu söylüyorlar.
Konuşursam anlatabilirim endişesiyle,
bakılmıyor yüzüme
biri bana baksa, her şeyi anlatabilirim
ve onun için hiçbir şey olmanın dışında
Her şeydim.

Bir sabah bana da onun cesedini getirecekler
Üzerinde güvercinlerin ölmesinden korkuyorum
Herkes için ölebilirim
hiç kimse için yaşayamadan…

Yan mahallede bir aşkı öldürdüler.
Bizim odada ise eşkali belirlenmiş bir tecavüz vakası.
Söylemeye dilim varmıyor
Siz hiç bilmeyeceksiniz bunu, çünkü bilseniz de inanmazsınız.





Şiirde bahsedilen 'baba' unsuru bir genellemeye mahal vermemektedir.
Onun bana ne yaptığını siz hiç bilmeyeceksiniz?
Siz hiç bilmeyeceksiniz bunu, çünkü bilseniz de inanmazsınız. Çünkü babalar oğullarını affetmezler. Çünkü acımazlar oğullarına ve kapatıp ışıkları kimseciklerin ruhu duymadan yataklarına uzanırlar. 
Oğullarının yatağına...

Benim yatağım iki kişilik değil ve ben kapı kapalıyken uyuyamam. 


Bu benim hikayem
kimsenin değil ve kimse için ölmedim.
Kimse için yaşamadım da.
Çünkü babam kendi için öldürdü beni.
O beni seçti bunun için
ve onun için hiçbir şey olmanın dışında
Her şeydim.

Bütün suçlular ondan korkarlardı,
 melekler dahi…
Odamın duvarları kırmızı olsun istemedim
ama babalar oğullarını affetmezler.

Uzun süre sustuğumu söylüyorlar.
Konuşursam anlatabilirim endişesiyle,
bakılmıyor yüzüme
biri bana baksa, her şeyi anlatabilirim
ve onun için hiçbir şey olmanın dışında
Her şeydim.

Bir sabah bana da onun cesedini getirecekler
Üzerinde güvercinlerin ölmesinden korkuyorum
Herkes için ölebilirim
hiç kimse için yaşayamadan…

Yan mahallede bir aşkı öldürdüler.
Bizim odada ise eşkali belirlenmiş bir tecavüz vakası.
Söylemeye dilim varmıyor
Siz hiç bilmeyeceksiniz bunu, çünkü bilseniz de inanmazsınız.





Şiirde bahsedilen 'baba' unsuru bir genellemeye mahal vermemektedir.

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.