ve daha sonra

"Al ekmeği benden, istersen havayı da; ama gülüşünden mahrum etme beni. Koyma gülsüz ve çiçeksiz beni, sevinciyle coşarak parıldayan sudan ve senden yayılan gümüşün kıvılcımlarından.."
havalimanında uçağa binmeye iki, başka bir ülkede bambaşka bir hayata yelken açmaya 15 saat kala elime tutuşturduğu özenerek kaleme aldığı belli olan yazısında aynen öyle yazıyordu.
elimde notu karşımda ise ağlayan gözlerle kendisi vardı. telefonda duymuş olsaydım bunu güçlü olabilir miydim? son yaşadığımız bir kaç gün olmasa samimi bulur muydum? erkekleri ağlarken görmeyi sevmesemde nariden dökülen gözyaşları içimi parçalamasa dönüp arkamı gidebilir miydim?
o an sadece yok olmayı dilediysem ne olmuş...elleri ellerimi tutarken, gözleri son gördüklerim, kendisi damarlarımda dolaşırken ansızın yok olmayı diledim. o an oracıkta! gitme mi diyordu bana yoksa beni de yanına al mı anladım. ama işte o an o saniye zamanı tutabilmeyi diledim. ellerini tuttum sımsıkı, kendime çektim onu ve gözlerine bakarken fısıldayıverdim ona; "Gözlerim senin, al sakla yanında, gülüşüm senin al bak burada. kalbimi sorarsan eğer avucunu yokla. ama vücudum gitmeli buradan..."
Ellerimi bıraktı usulca yumdu gözlerini derin bir solukla ve haykırıverdi bir anda; "benimse ellerin, benimse gözlerin, hissettiğim sıcaklık kalbinse bilirim buradasın sevdiğim. hadi git gözlerimi açmadan, uyanmadan bu sabaha. ne demiştin dün gece; yatıcaz kalkıcaz ve sen gene yanımda..." "Al ekmeği benden, istersen havayı da; ama gülüşünden mahrum etme beni. Koyma gülsüz ve çiçeksiz beni, sevinciyle coşarak parıldayan sudan ve senden yayılan gümüşün kıvılcımlarından.."
havalimanında uçağa binmeye iki, başka bir ülkede bambaşka bir hayata yelken açmaya 15 saat kala elime tutuşturduğu özenerek kaleme aldığı belli olan yazısında aynen öyle yazıyordu.
elimde notu karşımda ise ağlayan gözlerle kendisi vardı. telefonda duymuş olsaydım bunu güçlü olabilir miydim? son yaşadığımız bir kaç gün olmasa samimi bulur muydum? erkekleri ağlarken görmeyi sevmesemde nariden dökülen gözyaşları içimi parçalamasa dönüp arkamı gidebilir miydim?
o an sadece yok olmayı dilediysem ne olmuş...elleri ellerimi tutarken, gözleri son gördüklerim, kendisi damarlarımda dolaşırken ansızın yok olmayı diledim. o an oracıkta! gitme mi diyordu bana yoksa beni de yanına al mı anladım. ama işte o an o saniye zamanı tutabilmeyi diledim. ellerini tuttum sımsıkı, kendime çektim onu ve gözlerine bakarken fısıldayıverdim ona; "Gözlerim senin, al sakla yanında, gülüşüm senin al bak burada. kalbimi sorarsan eğer avucunu yokla. ama vücudum gitmeli buradan..."
Ellerimi bıraktı usulca yumdu gözlerini derin bir solukla ve haykırıverdi bir anda; "benimse ellerin, benimse gözlerin, hissettiğim sıcaklık kalbinse bilirim buradasın sevdiğim. hadi git gözlerimi açmadan, uyanmadan bu sabaha. ne demiştin dün gece; yatıcaz kalkıcaz ve sen gene yanımda..."

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"