Sultanahmet Meydanı

Sultanahmet meydanı,
bu pazar günü okulumuzun köfte günü münasebetiyle, Sultanahmet'e gittim.Okulumuz,meydanın arka kısmında kalır.Meydanın neredeyse her tarafı topraktan arındırılmış,parke taşları ile kaplanmış ve Sultanahmet'in o güzelim (yukarıdaki resimdeki ) havası yok olmuş.Soğuk geldi meydan bana.Sevmedim bu halini,ilgili-ilgisiz herkese duyuruyorum.
Sultanahmet meydanı,
bu pazar günü okulumuzun köfte günü münasebetiyle, Sultanahmet'e gittim.Okulumuz,meydanın arka kısmında kalır.Meydanın neredeyse her tarafı topraktan arındırılmış,parke taşları ile kaplanmış ve Sultanahmet'in o güzelim (yukarıdaki resimdeki ) havası yok olmuş.Soğuk geldi meydan bana.Sevmedim bu halini,ilgili-ilgisiz herkese duyuruyorum.

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"