* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

"göbeğini kaşıyan adam 3" de bitti

bir seçim daha geldi geçti.bağırtılar,çağırtılar,kavgalar,dövüşler,ölümler derken...bu da geldi bitti,
her tükenecek şey gibi.
ben seçim dönemlerinde çok keyifleniyorum.seviyorum bu patırtıyı.komik haller oluşuyor ortalarda;meydanlarda,orada,burada,internette,arkadaşlık ortamlarında.bu olayı demokrasi şöleni gibi görmek istediğimden midir nedir?
şöyle bir bakalım ne çıkmış sonuçtan;birinci parti olması sebebi ile akp ye bakalım,ne yapmışlar oylarını % 50 ye çıkarmışlar,ama milletvekilleri sayıları düşmüş.başarımıdır?başarıdır! içte eziklik midir?ezikliktir,milletvekili az çıkartmışsınız çünkü.birileri yine diyecek ki;aziz ..filan anladınız,bir daha yazmayayım,midem bulanmaya başlıyor.diğerleri başka bir şey diyecek,vs.böyle gider.elitler şöyle,kültürlüler böyle; de denecektir.az ama öz oy bizden kuru kalabalık sizden de diyilecektir.ben bu görüşte olanlara sormak isterim,4 yıl sonra ne diyecekler.
ikinci partimiz chp;evet onlarda oy arttırdı.kemal beye rağmen.demek ki;chp nin tepesine bir ceket koysan,her türlü desteği aldığında % 25 alabiliyormuş.alıp alacağı da budur zaten.türk seçmeninin chp ye sıcak bakması için,chp nin halkına soğuk bakmaması lazım.genetiğini değiştirmesi lazım.onu da -ah yaparlar.yani yapamazlar birileri yaptırmaz.chp,siboptur çünkü.sistemin sibobu.kimin sistemiyse.
gelelim mhp ye o da başarılıdır bence.bu kadar sıkıntıya rağmen;iyi oy çıkarmıştır.ben 11 civarı bekliyordum açıkçası.birileri mağduru sever türk halkı demiştir de,neyin mağduru onu anlamış değilim.sen her haltı ye,sonra ben mağdurum de.böyle bir şey yok ama masum türk halkı,bu maduriyet edebiyatını yemiştir.
gelelim bdpye derken vazgeçiyorum,gelmeyelim.gelmek istemiyorum.bir tek sırrı süreyya içime siner,diğerlerinin çoğunun isimlerini gördüğümde meclisin halini düşünemiyorum bile.
sonuç:iktidardakiler,muhalefettekiler ile,muhalefettekiler iktidardakiler ile oturup adam gibi bir anayasa yaparlarsa,yaşasın demokrasi...yapmazlarsa kendileri bilir...zaman su gibi geçiyor,4 sene de geçer,kim ibnelik yaparsa karşılığını mutlaka alır :)
gerçi kimileri ibnelikten prim topluyor ama onlar sayılmaz.

Bizi de Okusana ;) × +