[1mk] Ö z E l - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

14 Haziran 2011 Salı

[1mk] Ö z E l

t

Aşk ile ilgili söylenen çokluk kadar benimde çok yazım oldu… Hepsi kışa döndü… Yaza girmeden yine yazayım dedim(:

Sevmek bir insanı neye bağlı acaba? Uzun zamandır aşık olmadım… Aşık değilim… o yüzden aşkın artık aptallara yakıştığı ile ilgili şüphelerim var. Evet aşk aptallaştırır ama aptal olunmadan aşık olunur öncesi ve sonrası ile ilgili bir çizgi ayrımıdır bu! Tamam ya da aptallık ile bir ilgisi yok sadece kısmet meselesi… Bunu söylemek de beni çevremdeki yaşlı teyzelerinden söylemlerinden ne derece ayırt ettirebilir ki(: Ya da nihai sonuç aptal olan benim (!)

Aşkı kendinize meze edemezsin….Malzeme de!

Çünkü aşk sadece bir rakı, bir şarkı, bir şiir, bir film değildir!

Aşkı sevdiğinizi sandığınıza yani bir zan'a ithaf edemezsiniz!

Çünkü aşk o kadar basit değildir.

Şimdi ben böyle ünlemler ile, -dir, -dir'li tanımlar ile anlatmaya çabalıyorum ya… Halbuki kime ne, ve kime göre? Bunlar elbette benim fikrim.

Sunay AKIN'ın bir sözü var "bir bavul dolusu tümce var defterimde, yara bandı tutmayacak kadar derin, sen şimdi yollarına 29 harfle acı döşeyen birine "yara" değil de "yar" diyebilir misin?

İşte aynen öyle.. Benimde çok tümcem var… ce ce hecelerim tüm-ünü birleştirince doğan tüm-celerim… Eylemlerim belki de eylem planlarım var, pankartları sevgiliye özel.

Şimdi her şey o kadar çok basitleştiriliyor ki! İnternet güzel şey vesselam bir yazı yazıyorum anında paylaşıyorum dünyanın dört bir yanıyla… Evet Paris'te, Londra'da arkadaşlarım, Almanya'da kuzenlerim var onlarda yazılarımı takip ediyorlar(: Ama basitleştirilen değerler var büyüklere çekilen kandil kutlama e-postaları değil bahsettiğim, gelenek görenek değil. Yazının teması belli aşk! Gün yok ki birileri sizi dürtmesin, eklemek, takip etmek, izlemeye almak, davet göndermek adı altında "çok güzel ya da hoşluk " gerekçesiyle ortak bağ kurma çabaları… Sonra mesajlar… Gülüyorum artık her birine… İsim ya da metin zikretmeyeceğim elbette kimseyi ifşa etmek niyetinde değilim. Gülüyorum ve üzülüyorum tabi… Birine ulaşmak kolay diye… Kalaylanmaya döndürmemeli ulaşılan güzeli… E abi günah!

Daha önce de söyledim… "Güzelliklerin güzeli değil de birinin güzeli olmak dileğiyle diye"… Babam benim için manken kızım benim der, halbuki boyum 1.65 ne mankeni? Ama babamın manken kızıyım işte…(: Hayat da böyle… Kimsenin ne mankeni olasım var ne modeli ne bilmem nesi… Sadece özel olasım var… Özel'ini özel de yaşayasım… O yüzden Özel olmayan gelmesin abi bana!



--
6/14/2011 02:16:00 PM tarihinde Kelime Yığıcısı tarafından 1mk adresine gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar