* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] EĞİTİMİN YAŞI VARMIDIR......

Sizlere soruyorum arkadaşlar eğitimin yaşı varmıdır? Ben yanlış bir işe mi kalkıştım yoksa..? Kendimi çok sorguladım bu konuda. Çok arkadaşıma sordum. kimi var dedi kimi yok..Şimdi nerden  çıktı bu soru diyebilirsiniz..İlgi alanı sorulacak soruları belirliyormuş...))Bir başkası sormuş olsaydı bana soruyu sonuna kadar "eğitimin yaşı yok" diyebilirim, derim hatta.. Hani seyrediyoruz tv programlarında 70 lik nine ilkokul diploması aldı, 45 teyze ilkokul diploması aldı diye. O zaman insanlara bu yaşta diploma alacak hevesleri ve yetileri olduğundan dolayı kutlamamız gerekmiyor mu.. Anket konusu gibi  oldu bu...Ama desteklerinizi beklediğimden bu yazıyı yazıyorum.. Yaş gelmiş 49'a  ben okumaya karar verdim. Geç oldu.. Ama ancak oldu..Bir kızgınlık, bir kırgınlık, hırs ve "ölmeyecekmiyim" bari içimde ukte kalan bu isteğide gerçekleştireyim dedim..YGS yi geçtim...LYS sınavlarına çok çalışarak girdim. Ve hiçte olumsuz bir sonuç beklemiyorum.. Beni bir lise öğrencisi gibi çaşırken görenlerin birçoğu "gelmişsin 50 yaşına olacak iş mi bu" diyen, "helal olsun , sen bu hırsla istediğin yere girersin " diyen "yaşını başını almışsın otur evinde, yemeğini pişir çamaşırını yıka, ütünü yap"diyen.......okadar çok eleştiri aldım ki.. Öğrenmenin sınırı olmadığını, bilinmeyeni bilmenin ve eğitimini almanın da bir ayrıcalık olduğunu düşünüyorum..Ve bambaşka bir heyecan taşıyorum..Belki merak edeniniz olur aranızda arkadaşlar..Benim özel ilgi alanım Doğu Dilleri Edebiyatı.. Sonuçlarını çok yakında göreceğim inşallah. Taşıdığım heyecanı ve umudu anlatamam..Kendime inandım. Güvendim..Ama şunu da öğrendim bu arada..Asla çalışmadan, zaman harcamadan, en önemliside  eline kitap almadan ve okumadan hiçbirşey olmuyor..Sizlerle bu heyecanımı paylaşmak istedim arkadaşlar..Eğer kazanırsam, bir yere yerleşirsem....19-20 yaşındaki birgençin heyecanıyla buradan kocaman puntolarla kazandığım yeri sizlerlerle paylaşacağım arkadaşlar. bana şans dileyin lütfen...))

--
6/28/2011 01:52:00 PM tarihinde Blogger tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +