Taşkın-Diz Dize



merhaba yeniden,



uzuun bir ara verdim,biraz kendimce rahatladım.sonra burayı özlemişim :) .ve virgülden sonraki ilk yazımı bir albüm tanıtımı ile yapayım dedim(benim için önemli bir albüm)

albüm kapağındaki kardeşin ismi Taşkın (Küçük). Kendisi Trabzon Araklı'lı.10-17 yaş diliminde Trabzon'da düğünlerde şarkılar-türküler söylemiş,yöresel müzik yarışmalarında birincilikler almış,yöresel türkücü abilerinin öncülüğünde İstanbul'a uzanmış,barlarda şarkı-türkü söylemeye başlamış "Garip Hamsi"ismi ile ilk albümünü çıkarmış(bu isimle google'dan aratırsanız videosu ile karşılaşırsınız).ve şimdi de "Diz Dize" albümünü çıkarmış.Albümde 7 parça var.Çok farklı çalışma olmuş(özellikle Karadeniz müziği sevenler için).İlk 3 parça süper (bağlantı linkinde parçaların kesitleri var),benim için süper olmasının bir başka nedeni de o parçaların 3ünü de kardeşimin bestelemiş olması.diğer parçalara yan gözle bakmıyorum,çünkü zaten 3ü de dedeme ait(biri anonim geçmiş ama biz dedemin olduğuna inanıyoruz),biri benden kimseye ait değil :) .Bu albümün böyle özellikleri var.Dedim ya, benim için özellikli,sizin için kısmını bilemem.

Bu albüm tanıtımı ile yeniden merhaba.



merhaba yeniden,



uzuun bir ara verdim,biraz kendimce rahatladım.sonra burayı özlemişim :) .ve virgülden sonraki ilk yazımı bir albüm tanıtımı ile yapayım dedim(benim için önemli bir albüm)

albüm kapağındaki kardeşin ismi Taşkın (Küçük). Kendisi Trabzon Araklı'lı.10-17 yaş diliminde Trabzon'da düğünlerde şarkılar-türküler söylemiş,yöresel müzik yarışmalarında birincilikler almış,yöresel türkücü abilerinin öncülüğünde İstanbul'a uzanmış,barlarda şarkı-türkü söylemeye başlamış "Garip Hamsi"ismi ile ilk albümünü çıkarmış(bu isimle google'dan aratırsanız videosu ile karşılaşırsınız).ve şimdi de "Diz Dize" albümünü çıkarmış.Albümde 7 parça var.Çok farklı çalışma olmuş(özellikle Karadeniz müziği sevenler için).İlk 3 parça süper (bağlantı linkinde parçaların kesitleri var),benim için süper olmasının bir başka nedeni de o parçaların 3ünü de kardeşimin bestelemiş olması.diğer parçalara yan gözle bakmıyorum,çünkü zaten 3ü de dedeme ait(biri anonim geçmiş ama biz dedemin olduğuna inanıyoruz),biri benden kimseye ait değil :) .Bu albümün böyle özellikleri var.Dedim ya, benim için özellikli,sizin için kısmını bilemem.

Bu albüm tanıtımı ile yeniden merhaba.

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.